|
کدخبر: 252855

جوان اول فوتبال اروپا رئالی شد؟

رسانه های مختلف، نظرات مختلفی در مورد آینده کیلیان ام باپه دارند.

فوتبال جوان اول فوتبال اروپا رئالی شد؟

مطبوعات اسپانیایی و فرانسوی یک جنگ خبری بر سر ام باپه به راه انداخته اند.

روزی نیست که حداقل یکی از رسانه های معتبر اروپا، در مورد آینده کیلیان ام باپه خبری منتشر نکند. ساعتی قبل دنیل ریولو، خبرنگار RMC Sport با اطمینان از تمدید قرارداد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن خبر داد. این ادعا از سوی رسانه های اسپانیایی بدون واکنش باقی نماند. تعدادی از گزارشاتی که طی ۱۲ ساعت اخیر در مورد ام باپه از سوی فابریتزیو رومانو و رسانه های اسپانیایی منتشر شده اند را در مرور می کنیم.

فابریتزیو رومانو در یوتیوب

رئال مادرید از مدت ها قبل قرارداد ام باپه را آماده کرده است، مادریدی ها آماده پرداخت دستمزد ستاره فرانسوی و حق کمیسیون افرادی هستند که در این معامله نقش دارند. در رئال مادرید همه مطمئن هستند که این انتقال انجام خواهد شد. همه از تلاش های فلورنتینو پرز برای جذب ام باپه باخبر هستند اما در این لحظه همان طور که خود ام باپه در مصاحبه اش گفت، هیچ قراردادی با هیچ باشگاهی امضا نشده است. ام باپه هنوز تصمیم قطعی در مورد آینده اش اتخاد نکرده اما پیشنهاد رئال مادرید او را کاملا وسوسه کرده است. با این حال پاری سن ژرمن هم بیکار ننشسته و نهایت تلاشش را برای تغییر نظر ام باپه انجام می دهد. هنوز مشخص نیست که آیا انجام چنین کاری ممکن است یا خیر؛ تغییر نظر ستاره فرانسوی مشخصا کار سختی است.

خوانما کاستانیو از کوپه

مادر کیلیان ام باپه از همین حالا به اطرافیانش خبر از قطع همکاری پسرش را پاری سن ژرمن می دهد. البته عقیده خانواده ام باپه یکسان نیست، پدر می خواهد کیلیان در پاری سن ژرمن بماند و مادرش خواهان جدایی وی از جمع پاریسی ها است.

آلوارو روکا: مصاحبه اخیر ام باپه بیشتر جنبه تشریفاتی داشت، او با این مصاحبه تنها قصد داشت که کار خودش طی چند ماه پایانی حضور در پاری سن ژرمن را راحت کند و یک محیط مناسب برای خود فراهم سازد. رامون آلوارز: کیلیان ام باپه فصل آینده در رئال مادرید بازی خواهد کرد و روی این حرف پافشاری می کنم. از آنجایی که هنوز قرارداد وی امضا نشده، چنین مسائلی (مصاحبه اخیر ام باپه) پیش می آیند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها