|
کدخبر: 249149

وینگر تکنیکی لیگ در آستانه یک انتقال بزرگ

نشریه مارکا مدعی است مهاجم جوان پاری سن ژرمن در هفته جاری با رئال مادرید قرارداد امضا می کند.

فوتبال وینگر تکنیکی لیگ در آستانه یک انتقال بزرگ

مارکا مدعی است کار پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید تا پایان روز جمعه نهایی می شود.

به نظر می رسد سریال پر حاشیه پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید در حال رسیدن به قسمت آخر خود باشد چرا که نشریه مارکا در تازه ترین شماره خود مدعی شده است اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود توافقات برای پیوستن این مهاجم جوان به رئال مادرید در این هفته انجام و نهایی خواهد شد.

رئال مادرید مدت هاست به دنبال جذب کیلیان ام باپه است و فلورنتینو پرز نام این بازیکن را در صدر فهرست بازیکنان مورد علاقه خود قرار داده است و بارها برای جذب این بازیکن نیز تلاش کرد و هر بار پیشنهادات رئال مادرید توسط ناصر الخلیفی رد شد. گفته می شد توافق طرفین بعد از بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان نهایی خواهد شد و حال به نظرم ی رسد جذب ام باپه در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

بنا به ادعای مارکا، در روزهای اخیر روند مذاکرات فشرده تر شده و همه چیز گویای این است که تا قبل از روز جمعه این توافق نهایی خواهد شد. با این وجود اعلام رسمی این توافق به پایان فصل موکول خواهد شد چرا که ام باپه در کنار پاری سن ژرمن در تلاش است تا لیگ فرانسه را فتح کند و نمی خواهد برای تیم فعلی خود حاشیه ساز شود.

گفته می شود ام باپه با پیوستن به رئال مادرید مبلغی در حدود ۶۰ تا ۸۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد و دستمزد خالص سالانه او در سانتیاگو برنابئو نیز چیزی در حدود ۲۵ میلیون یورو خواهد بود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها