|
کدخبر: 252659

بمب تابستانی رئال خنثی شد؟

ستاره فرانسوی پاری سن‌ژرمن در شرایطی که همگان به بازگشت او به رئال مادرید امیدوار بودند، با جمله‌ای تمامی تصورات را بر هم زد.

فوتبال بمب تابستانی رئال خنثی شد؟

کمتر از ۲ ماه به اتمام قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده و بعد از آن به بازیکن آزادی تبدیل خواهد شد که می‌تواند آینده خود را انتخاب کند. بر همین اساس، رئال مادرید تلاش زیادی برای جذب این ستاره داشته و ظاهرا موفق بود تا اینکه شب گذشته امباپه با بیان اینکه هنوز برای آینده خود انتخابی نکرده‌ام تمامی رویاهای رئال مادرید را بر هم زد.

صحبت‌های امباپه پس از درخشش مقابل لوریان منتشر شد آنجا که از او پرسیدند، آیا هنوز شانسی وجود دارد تا در پاری سن ژرمن بماند؟ و جواب داد: بله، البته. من هنوز تصمیم نگرفته‌ام اما این احتمال وجود دارد.

تارنمای اسپانیایی «موندو دپورتیو» ‌ در این باره نوشت: امباپه رئال مادرید را می‌ترساند زیرا این فوتبالیست فرانسوی بار دیگر اطمینان داد که هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته و ادامه حضور در پی اس جی را رد نمی‌کند.

تارنمای موندو دپورتیو در ادامه نوشت: کمتر از ۲ ماه به حضور امباپه در پاری سن ژرمن باقی مانده و علیرغم اینکه همه چیز نشان می‌دهد که او در تابستان خواهد رفت، عنوان کرده که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. من به ماندن در پاری سن ژرمن فکر می‌کنم زیرا عناصر جدید و چیزهای زیادی وجود دارد!

به نوشته این تارنما، این مرد فرانسوی ماه‌هاست که با ابراز احساسات مردم روبرو است و از او می‌خواهند به پیشنهاد رئال مادرید توجه نکند. با این حال، او می‌خواهد فصل را بدون اینکه این محبت‌ها بر او تأثیر بگذارد، به پایان برساند آنجا که عنوان می‌کند: «نمی‌خواهم اشتباه کنم. می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم. می‌دانم که کمی دیر است. اگر شانسی وجود داشته باشد که در پی اس جی بمانم بله حتما می‌مانم.» جمله ای که نه فلورنتینو پرز از آن خوشش می‌آید و نه رئالی‌ها.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر