|
کدخبر: 249153

سوپراستار فوتبال اروپا یک امضا تا رئالی شدن

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در طی چند روز آینده قراردادش با رئال مادرید را امضا خواهد کرد.

فوتبال سوپراستار فوتبال اروپا یک امضا تا رئالی شدن

قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن فرانسوی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود.

از مدت‌ها قبل بحث انتقال این بازیکن به رئال مادرید مطرح شد و او به صورت علنی از علاقه‌اش به حضور در سانتیاگو برنابئو خبر داده بود و حالا به نظر می‌رسد که رویای این ستاره فرانسوی در آستانه تحقق است.

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که انتظار طولانی برای امضای قرارداد این بازیکن با رئال در آستانه پایان یافتن است و امباپه همین هفته پیش قراردادش با این باشگاه اسپانیایی را امضا خواهد کرد.

فلورنتینو پرز علاقه زیادی به جذب این مهاجم داشت و از مدت‌ها قبل تمرکز خود را روی نهایی کردن این انتقال به عنوان اولویت اول باشگاه قرار داده بود.

آنها تابستان گذشته نیز پیشنهاد قابل توجهی را برای جذب امباپه به پی اس جی ارائه کردند که از سوی این باشگاه رد شد، چرا که آنها امیدوار بودند بتوانند این بازیکن فرانسوی را برای امضای قرارداد جدید متقاعد کنند. اتفاقی که در نهایت رخ نداد و حالا او در یک قدمی ترک پاریس قرار دارد.

مارکا مدعی شده که مذاکرات بین رئال و نمایندگان امباپه در روزهای اخیر شدت گرفته و جدی شده و حالا تقریبا تمامی توافق‌ها به انجام رسیده تا قرارداد رسمی بین دو طرف هرچه سریع‌تر امضا شود. با این حال انتظار نمی‌رود که خبر انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو تا پیش از اتمام فصل جاری به صورت رسمی اعلام شود.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها