|
کدخبر: 248526

پیوستن امباپه به رئال قطعی شد؟

اطمینان رئال مادرید نسبت به جذب کیلیان امباپه بدون دلیل نیست و ستاره فرانسوی را باید از حالا بازیکن رئال دانست.

ورزش پیوستن امباپه به رئال قطعی شد؟

کیلیان امباپه را باید اولین خرید قطعی تابستانی رئال دانست مگر اینکه در هفته های پیش رو او به شکلی غیرمنتظره تغییر عقیده بدهد. امباپه قراردادش با پی اس جی در پایان فصل تمام خواهد شد و هرگز حاضر به تمدید نشد. او عشقی دیرینه به رئال مادرید دارد و حتی چک سفید باشگاه پاریسی را نیز رد کرده و مصمم است فصل بعد برای رئال بازی کند. امباپه تابستان گذشته درخواست رسمی برای جدایی هم داد و گفت که می خواهد به رئال برود ولی پی اس جی مخالفت کرد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، هرچند هنوز هیچ قرارداد رسمی بین رئال و امباپه امضا نشده ولی پیش قراردادی از تابستان بین دو طرف وجود دارد که در آن همه چیز به شکل روشن و شفاف قید شده است. بندهایی در این پیش قرارداد وجود دارد که در صورت کنار کشیدن هرکدام از طرفین، باید غرامتی سنگین پرداخت شود. قراردادی که طبق قوانین فیفا از ژانویه می توانست رسمیت پیدا کند ولی برخورد رئال و پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان همه چیز را معلق نگاه داشت. امباپه به خاطر مسائل اخلاقی و حرفه ای ترجیح داد پیش قرارداد را رسمی نکند ولی از فردا و با پایان بازی برگشت، او دیگر مشکلی برای عقد قرارداد با رئال نخواهد داشت.

به همین دلیل است که در رئال مادرید هیچ نگرانی ای از بابت تلاش پی اس جی برای تمدید قرارداد با امباپه ندارند و مطمئن هستند که امباپه روی پیش قرارداد و قولی که داده وفادار خواهد ماند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها