|
کدخبر: 281692

گسترش نیوز از دستاوردهای ایمن پاد سپهر گزارش می‌دهد:

نمایشگاه محلی برای نمایش تازه‌ها/ رونمایی از نخستین درب اتومات ۱۷ تنی در ایران

شرکت ایمن پاد سپهر در هفتمین نمایشگاه هاسپیتکس، از درب اتومات ۱۷ تنی رونمایی کرد، بنابر نظر مدیر عامل این شرکت، ماهیت نمایشگاه در دنیا معرفی تازه‌ها است نه معرفی محصولاتی که تابه‌حال تولید می‌شدند و مصارف عمومی دارند.

صنعت نمایشگاه محلی برای نمایش تازه‌ها/ رونمایی از نخستین درب اتومات ۱۷ تنی در ایران

شرکت ایمن پاد سپهر نماینده انحصاری شرکت گیلگن سوئیس در ایران و یکی از برترین تولید کننده‌های انواع درب اتوماتیک است. این شرکت در زمینه‌ تولید درب ‌های اتوماتیک، پارتیشن ‌های اتوماتیک، گیت‌های کنترل تردد، سیستم‌های کنترل ورود و خروج، راه‌بندهای اتوماتیک، لوازم جانبی درب اتوماتیک، و همچنین تعمیر درب اتوماتیک فعالیت می‌کند. این شرکت توانسته است با ارائه محصولات جدید، مطابق با تکنولوژی روز دنیا گام بردارد. اخیراً این شرکت یک درب اتومات ۱۷ تنی ساخته که از آن در هفتمین نمایشگاه هاسپیتکس رونمایی کرده است. در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با مدیرعامل این شرکت به گفتگو نشستیم. با ما همراه باشید.

علی تجلی طهرانی مدیرعامل شرکت ایمن پاد سپهر اظهار کرد: ما تولیدکننده انواع درب‌های اتوماتیک هستم و حدوداً ۲۲ سال است که این شرکت ثبت شده و موفق به دریافت تولید و بهره برداری از وزارت صنعت و معدن و تجارت شده ضمن اینکه این‌که ما سال‌ها است نماینده انحصاری کمپانی گیلگن سوئیس هستیم و توانستیم با ارتباط خوبی که با این شرکت داشتیم ساخت درب‌های اتوماتیک را به ایران انتقال دهیم.

وی ادامه داد: شرکت از مقطعی وارد ساخت و ساخت درب‌های اتوماتیک سفارشی نیمه سنگین و سنگین شد و با اتکا به مهندسین توانمند خودش توانست درب های متعددی را تولید کند که تا به حال در ایران تولید این درب‌ها انجام نمی‌شد و وارد می‌شد. این درب ها شامل درب‌های ضد تشعشع هستند که برای مراکز پرتو درمانی و ین درمانی استفاده می‌شود. در مراکز پرتو درمانی درب‌های اتوماتیک داخل آن‌ها لایه‌های سرب و پارافین دارد که وزن این‌ها حدود ۵ تن می‌رسد و برای مرکز ین درمانی درب های اتوماتیک داخل جداره اش بتن سنگین و مخصوص ضد تشعشع تزریق می‌شود که وزن این درب ها را به ۱۷ تن می‌رساند. درب هایی که بیش از این وزن دارند معمولاً برای نیروگاه‌ها استفاده و مکان‌هایی که راکتورهای آزمایشی یا راکتورهای تحقیقاتی دارند، استفاده می‌شود.

 تجلی طهرانی در پاسخ به این پرسش که تأثیر برگزاری چنین نمایشگاهی را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: در کل نمایشگاه‌های تخصصی نمایشگاه‌های خوبی محسوب می‌شوند اما باید تمهیداتی برای برگزاری این نمایشگاه‌ها دیده شود که راندمان و بهره‌وری این صنعت را بالا ببرد. در کل ماهیت نمایشگاه در دنیا معرفی تازه‌ها است نه معرفی محصولاتی که تا به حال تولید می‌شدند و مصارف عمومی دارند. فرض کنید یک شرکت‌کننده وقتی مراجعه می‌کند، وارد نمایشگاه می‌شود قطعاً باید چیز تازه‌ای ببیند نباید محصولی را نشان دهند که بارها در طی سال‌های متمادی دیده و هیچ تغییری نکرده است و صرفاً فقط عمل تجاری انجام شود. نمایشگاه باید ماهیت اش نمایش تازه‌ها باشد. ما سعی کردیم در این نمایشگاه‌ها این کار را انجام دهیم، به‌طور مثال درزمینهٔ درب‌های اتوماتیک سعی کردیم درب‌های جدید اتاق عمل را با درز بندی های جدید و درب‌های ضد تشعشع را برای اولین بار تولید کنیم و فریم ضد تشعشع را نمایش دادیم که برای اولین بار ساخته‌شده است و همین‌طور درب‌های پرتودرمانی و ین درمانی که درب‌های سنگینی هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها