|
کدخبر: 281565

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

تحولی بزرگ در حوزه تجهیزات بیمارستانی / آشپرخانه‌ای کوچک اما حرفه‌ای و هوشمند

حسام کاشانی در گفتگو با گسترش نیوز گفت: دستگاه اسمارت‌شف توانایی پخت ۶۰۰ مدل غذا را دارد به عبارتی دیگر این دستگاه یک آشپزخانه کوچک اما هوشمند و حرفه‌ای است.

صنعت تحولی بزرگ در حوزه تجهیزات بیمارستانی / آشپرخانه‌ای کوچک اما حرفه‌ای و هوشمند

شرکت گازسو با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم اکنون هم رده برترین تولید کنندگان جهانی است. کیفیتی قابل اعتماد با استفاده از برترین تکنولوژی ها، گروه گازسو را به یکی از برترین برندهای این حوزه تبدیل کرده است. این شرکت با حضور در هفتمین نمایشگاه هاسپیتکس، از محصول جدید اسمارت‌شف خود رونمایی کرد. در همین راستا گفتگویی داشتیم با مدیرعامل این شرکت، با ما همراه باشید:

حسام-کاشانی

حسام کاشانی مدیر عامل شرکت گازسو اظهار داشت: شرکت ما بزرگ ترین شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی در خاورمیانه و خاص ترین شرکت در دنیا است. به این دلیل خاص است که تمام محصولات در زیر یک سقف ساخته می شود البته در دنیا از این شرکت بزرگ تر است ولیکن آن شرکت فقط یخچال تولید می کند یا فقط اجاق گاز تولید می کند اما ما همه این محصولات را زیر یک سقف تولید می کنیم، از سال ۶۰ روی برند خود را کار کردیم و به عنوان برند برتر از نظر مشتری شناخته می‌شویم و سردم دار این رشته در صنایع ایران هستیم.

وی ادامه داد: ما در نمایشگاه هاسپیتکس یک دستگاهی به نام دستگاه اسمارت‌شف را معرفی کردیم کردیم. در حال حاظر بحثی که در آشپزخانه ها مطرح است، کم کردن روغن و اضافه کردن سرعت و کم کردن خطای آشپز است که تمام این موارد در این دستگاه لحاظ شده. چهار سال بر روی این دستگاه کار شده و ایرانی سازی شده است، منظور از ایرانی سازی این نیست که زبان فارسی به این دستگاه اضافه شده است. به این معنا که نوع پخت ایرانی شده است. در این دستگاه روغن کاملا ذخیره می شود و دیگر احتیاجی به روغن نیست. در حال حاضر آشپز می‌تواند ۶۰۰ مدل نوع پخت غذا به دستگاه برنامه بدهد بطور مثال این دستگاه می‌تواند ۱۰۸ همبرگر را در ۸ دقیقه آماده می کند و حدودا ۴۰ پیتزا را در ۴ دقیقه می پزد. به عبارتی دیگر یک آشپزخانه خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک اما هوشمند و حرفه‌ای را  می توان با این دستگاه راه اندازی کرد. از مزایای دیگر این دستگاه آن است که شستشوی اتومات دارد و و خطا را کاملا پایین می‌آورد.

کاشانی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به این که جمعیت ما در حال پیر شدن است، ما به بیمارستان احتیاج داریم و یکی از مهم ترین بخش های هر بیمارستان و سازمانی قسمت طبخ غذا و آشپزخانه است. ما با شرکت در این نمایشگاه قدرت خود را نمایش می‌دهیم و با این کار می توانیم تمام بیمارستان‌ها را به بهترین نحو تجهیز کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها