|
کدخبر: 281552

اختصاصی گسترش نیوز:

مشکل بزرگ بیمارستان ها حل شد

مولد برق گازسوز (از نوع سی اچ پی) یکی از مهمترین محصولاتی است که در نمایشگاه هاسپیتکس، رونمایی شد. این محصول به واسطه داشتن چند مزیت مهم، برای کلینک ها ایده آل است.

صنعت مشکل بزرگ بیمارستان ها حل شد

نمایشگاه بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی ۱۹ آذرماه آغاز به کار کرد. این رویداد مهم نمایشگاهی تا ۲۲ آذر ماه ادامه دارد. در این رویداد تجاری با اهمیت، فعالان حوزه بیمارستان سازی، آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند. برای اطلاع از عملکرد شرکت های مطرح ایرانی در این حوزه با مدیران عامل شماری از این شرکت ها به گفتگو نشستیم. با ماه همراه باشید.

علی سلطانی، مدیرعامل شرکت ایرسا تدبیر مدرن اظهار داشت: این شرکت، حدود ۵ سال قبل تاسیس شد. تولید محصولات جدید در حوزه ساختمان و تجهیزات بیمارستانی پرکاربرد از جمله مهمترین اهداف ما بود. در آن زمان در این حوزه، عملا هیچ تولیدکننده ای در داخل کشور فعالیت نمی کرد. بخش اصلی طیف محصولات ما، محصولاتی مثل سافر مک ویر را شامل می شود. این سافر به عنوان یک محصول دانش بنیان ثبت شده است و به شکل تخصصی در زمینه کنترل و یکپارچه سازی سیستم های کنترل پروژه های ساختمانی، طراحی شده است. در این عرصه، تامین تجهیزات چند بیمارستان دولتی و نیز پیاده سازی نرم افزار و راه اندازی و تحویل را به انجام رسانده ایم. واحد کنترل فشار، محصول جدیدی است که در این نمایشگاه، رونمایی شد. ۹۹ درصد پروژه ها با مشکل و ضعف بزرگی که در سیستم های تهویه مطبوع و بحث کنترل فشار وجود داشت درگیر بودند و در داخل کشور، محصولی برای برطرف کردن این مشکل وجود نداشت.

علی-سلطانی

این در حالی است که شرکت های اروپایی در این زمینه بسیار کار کرده بودند. این محصول جدید در واقع، جایگزین سیستم سنتی کنترل فشار (شامل منابع انبساط باز و بسته) می شود و تقریبا ۳۰ درصد باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. از طرف دیگر کاربری این محصول بسیار آسان تر است.

وی در ارتباط با تاثیر برگزاری و حضور در رویدادهای نمایشگاهی اظهار داشت: نمایشگاه به ویژه در پروژه های بیمارستانی، تاثیر بسیاری دارد. مشتریان با محصولات ما آشنا شدند و استقبال خوبی از محصول ما به عمل آمد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها