|
کدخبر: 281536

گسترش نیوز گزارش می‌دهد؛

نمایشگاه بیمارستان سازی، محفلی برای جلب اعتماد

حمیدرضا علیدوست در گفتگو با گسترش نیوز گفت: حضور در نمایشگاه ها فواید بسیاری دارد؛ بدیهی است که همه شرکت ها همانند ما تمایل دارند که بیش ازپیش دیده شوند. تعامل مستقیم باعث جلب اعتماد طرف می‌شود.

صنعت نمایشگاه بیمارستان سازی، محفلی برای جلب اعتماد

شرکت صنعتی آموت سپهر با هدف اجرای پروژه هاى اجرایى و مشاوره مهندسى در حوزه هاى صنعت، نفت و گاز و پتروشیمى، ساختمان، آب ، راه آهن و مترو تاسیس شد؛این شرکت با پشتوانه سال‌ها تجربه در پروژه هاى صنعتى، پژوهشى و راه آهن و با انگیزه ارائه خدمات به صنعت کشور و ارتقاء دانش فنى پایه گذارى شده است. پایه گذاران این شرکت ایمان دارند تنها با پشتکار و فعالیت سخت در کنار برنامه ریزى مى‌توان راه هاى توسعه و پیشرفت را طی کرد. این شرکت در راستای توسعه فعالیت خود از سال ۱۳۹۵ اقدام به احداث کارخانه ای در شهرک صنعتی ایوانکی جهت تولید و عرضه مولد های برق از ۲۰ کیلو وات تا ۴ مگاوات و طراحی و ساخت تابلو های فشار ضعیف و فشار متوسط نمود. فضای تولیدی این شرکت در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر احداث شده و تولید انبوه مولدهای گاز سوز ۲۲ کیلوواتی به منظور تامین برق اضطراری آپارتمان‌های مسکونی از تولیدات مستمر شرکت است.

آموت-سپهر

حمیدرضا علیدوست، مدیرعامل شرکت آموت سپهر گفت: شرکت در سال ۱۳۸۱ ثبت شده و حدود ۲۰ سال فعالیت را در کارنامه دارد. در زمینه تولید دیزل ژنراتور، مولدهای برق گازسوز و تابلوهای برق صنعتی و... کار می کنیم. کارخانه در شهرک صنعتی ایوانکی (واقع در ۵۰ کیلومتری تهران) قرار گرفته است. درباره مولدهای برق گازسوز، بسیار صحبت کرده‌ایم و به جرات می توان گفت در این حوزه، ادعا داریم. در ارتباط با تجهیزات بیمارستانی باید گفت که تقریبا با اقصی نقاط ایران، آماده همکاری هستیم. این حوزه، حساسیت بالایی دارد. بدیهی است که در این حوزه حساس، کیفیت محصول و اراِیه پس از فروش، اهمیت بسیاری دارد و ما در قبال موضوعاتی مثل خاموشی و بروز مشکلات احتمالی، خود را پاسخگو می دانیم.

علیدوست افزود: مولد برق گازسوز از نوع سی اچ پی است؛ یعنی دیزل نیاز ندارد و در برای کلینیک ها ایده آل است و آب گرم و برق موردنیاز را تامین می کند. در واقع، موتور خودرویی را به ژنراتور تبدیل کرده ایم و به نوعی، محصول دانش بنیان به حساب می آید.

حضور در این قبیل نمایشگاه ها خاطرنشان کرد: حضور در این نوع نمایشگاه ها فواید بسیاری دارد. برای مثال، محصولات موجود در کتاب هاسپیتال به پیمانکاران صنعت تجهیزات بیمارستانی معرفی می شود. بدیهی است که همه شرکت ها همانند ما تمایل دارند که بیش ازپیش دیده شوند. تعامل مستقیم باعث جلب اعتماد طرف می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها