|
کدخبر: 281568

در گفتگوی گسترش نیوز با معاون وزیر راه و شهرساز ی مطرح شد:

نمایشگاه بیمارستان سازی بستری برای ارتقا صنعت

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد: نمایشگاه بیمارستان سازی بسیار خوش درخشیده است و در هر دوره کیفیت محصولات در آن افزایش پیدا می‌کند و تولید این دست از محصولات و رونمایی از آنها در نمایشگاه‌ها، بی‌شک تاثیری مثبت بر صنعت بیمارستان سازی کشور بر جای خواهد گذاشت.

نمایشگاه نمایشگاه بیمارستان سازی بستری برای ارتقا صنعت

صنعت بیمارستان سازی کشور همانند هر صنعت دیگر با چالش‌های متعددی روبه‌رو است. بااین‌حال شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر تولیدکنندگان کشور در سالیان اخیر با تولیدات خود توانسته‌اند گام‌هایی موثر در راستای رفع مشکلات این صنعت بردارند. هفتمین نمایشگاه بیمارستان‌ سازی که در آذرماه ۱۴۰۱ برگزار شده است فضایی فراهم کرده که تولیدکنندگان این حوزه بتوانند از آخرین دستاوردهای خود رونمایی کنند. بی‌شک رونمایی محصولات در نمایشگاه سبب آگاهی بخشی بسیاری از فعالان این حوزه خواهد شد و می‌تواند سرآغاز رشد و شکوفایی صنعت بیمارستان سازی کشور باشد. دراین‌باره با علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی به گفتگو نشستیم.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با اشاره به تاثیر مثبت نمایشگاه بر برندینگ تولیدات داخلی گفت: پس از دوران همه‌گیری کرونا، برگزاری نمایشگاه‌ّ‌ها از سر گرفته شد. یکی از مجموعه‌هایی که وظیفه ساخت‌وساز بیمارستان‌ها را بر عهده دارد، سازمان مجری ساختمان‌های دولتی است. به همین جهت برگزاری این دست از نمایشگاه‌ها و به‌ویژه نمایشگاه بیمارستان سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است. همکاران ما در سازمان مجری ساختمان‌های دولتی می‌توانند با حضور در نمایشگاه هاسپیتکس از غرفه‌های متعددی بازدید کنند و با محصولات و تولیدات داخلی باکیفیت کشور آشنا شوند. علاوه بر آن، آخرین دستاوردها و محصولات نوینی که در این حوزه به مرحله تولید رسیده است در معرض دید قرار می‌گیرد و آگاهی بخشی گسترده‌ای برای فعالان این عرصه انجام می‌شود.

علی نبیان در ادامه افزود: جای بسی امیدواری است که اکنون تمام موارد موردنیاز ما برای احداث ساختمان، در داخل کشور تولید می‌شود و ما از محصولات خارجی در این زمینه بی‌نیاز شده‌ایم. درمجموع می‌توان گفت نمایشگاه بیمارستان سازی بسیار خوش درخشیده است و در هر دوره کیفیت محصولات در آن افزایش پیدا می‌کند و تولید این دست از محصولات و رونمایی از آنها در نمایشگاه‌ها، بی‌شک تاثیری مثبت بر صنعت بیمارستان سازی کشور بر جای خواهد گذاشت زیرا فضایی فراهم می‌شود تا مصرف‌کنندگان و فعالان این صنعت به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه بتوانند با محصولات نوین این عرصه آشنایی یابند و ما شاهد روند رو به رشدی در این زمینه هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما درصددیم تا سرعت، کیفیت و ارائه خدمات در صنعت بیمارستان سازی کشور ارتقا یابد. اکنون در حال حاضر، بر اساس آخرین آئین‌نامه‌ها و مقررات ملی نه به لحاظ سخت‌افزار و نه به لحاظ نرم‌افزاری با چالشی مواجه نیستیم. ساخت بیمارستان‌ها در برهه کنونی بر اساس و باکیفیتی انجام می‌شود که بتوان خدمات مطلوب‌تری را بیش‌ازپیش به آحاد مردم ارائه کرد. بیمارستان متعلق به گروهی خاص نیست، متعلق به‌تمامی مردم است و برماست که در تمامی مناطق کشور بیمارستان‌ها را بر اساس استانداردهای روز دنیا احداث کنیم تا تمامی افراد جامعه از تجهیزات و خدماتی برابر بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها