|
کدخبر: 130865

تاثیر عجیب رایحه‌ها بر رضایت مشتریان و مراجعان

استفاده از رایحه‌های مناسب با محیط با هدف آرامش بیشتر برای مراجعان، ایجاد نشاط و تقویت انرژی مثبت در افراد می‌تواند علاوه بر بالا بردن بازده کارمندان، موجب رضایت مشتریان نیز گردد.

سبک زندگی تاثیر عجیب رایحه‌ها بر رضایت مشتریان و مراجعان

محیط‌های اداری و مراکز تجاری از محیط‌های پر رفت و آمدی هستند که رضایتمندی مراجعان به آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. کسب رضایتمندی مراجعان و مشتریان می‌تواند بهبود کسب و کار و افزایش سود آوری در مراکز تجاری و اداری را به همراه داشته باشد. شاید عجیب به نظر برسد اما استفاده از رایحه و عطر مناسب در چنین محیط هایی می‌تواند راه کار مناسبی برای ایجاد این رضایتمندی در مشتریان باشد.

استفاده از رایحه‌های مناسب با محیط با هدف آرامش بیشتر برای مراجعان، ایجاد نشاط و تقویت انرژی مثبت در افراد می‌تواند علاوه بر بالا بردن بازده کارمندان، موجب رضایت مشتریان نیز گردد. همچنین در مراکز تجاری این موضوع می‌تواند موجب فروش بیشتر و در نتیجه سودآوری چشم گیری نیز گردد.

تجهیزات و دستگاه‌های خوشبوکننده هوا با استفاده از فناوری‌های نوین می‌توانند رایحه مطلوب را در مدت زمان کوتاهی در محیط کاری و تجاری پراکنده نموده و ماندگاری رایحه و عطر در فضا را به میزان زیادی افزایش دهند. بکارگیری خوشبوکننده هوا اتوماتیک مزایای بسیاری می‌تواند برای کسب و کار‌های بزرگ و کوچک به همراه داشته باشد.

تنوع طراحی و تولید دستگاه‌های خوشبوکننده هوا اتوماتیک، امکان کاربری آنها در محیط‌های گوناگون را فراهم آورده است. این تنوع در دستگاه‌های خوشبوکننده در میزان بازده و گستره کاری این دستگاه‌ها تاثیر‌گذار است. اما در کیفیت و کارایی آنها یکسان بوده و همه انواع آن به شکل چشمگیری رایحه را در مدت کوتاهی در محیط پراکنده می‌کنند.

عکس ۲

آرورایحه ارائه دهنده انواع دستگاه خوشبو‌کننده هوا به صورت حرفه‌ای می‌باشد. این دستگاه‌ها با مدل‌های مختلف برای تمامی محیط‌ها از یک اتاق کوچک تا منزل، دفتر کار، رستوران، هتل، سالن‌های بزرگ، بیمارستان و... مناسب می‌باشد. استفاده از سیستم اتمیزیشن در انتشار اسانس‌ها در این دستگاه باعث شده اسانس‌ها با حفظ خواص در هوا با سرعت بالا و بهینه منتشر شوند.

مشاهده وبسایت: https: //arorayehe.com/

تماس با شرکت: ۰۲۱۸۷۱۸۵۵۵۵

صفحه اینستاگرام: https: //www.instagram.com/arorayehe

اهمیت کاربرد دستگاه خوشبوکننده هوا

وجود بوی نامطبوع در محیط‌های تجاری و اداری می‌تواند آزار دهنده بوده و ایجاد نارضایتی در کارمندان و مراجعه‌کنندگان ایجاد کند. از این رو سعی بر ایجاد یک رایحه خوش در محیط‌های با تردد بالا از اهمیت بالایی برخوردار است. به کار گیری تجهیزات و دستگاه‌های خوشبوکننده هوا می‌تواند روشی بهینه برای ایجاد و پراکنده نمودن رایحه مطلوب در محیط‌های مختلف باشد.

مزایای استفاده از دستگاه خوشبوکننده هوا

استفاده و بکارگیری دستگاه خوشبوکننده هوا اتوماتیک می‌تواند در ایجاد رایحه مطلوب در محیط به میزان زیادی موثر باشد. این دستگاه با استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار موثر رایحه و عطر خوش، سرعت انتشار و ماندگاری آن در محیط را بسیار افزایش خواهد داد. در این نوع دستگاه عطر افشان از اسانس‌های روغنی و بر پایه الکل استفاده می‌شود. فناوری نوین اتمیزیشن در این دستگاه باعث کاهش چشمگیر مصرف اسانس شده و در عین حال اسانس را بدون تغییر ماهیت و با حفظ خواص، به شکلی مناسب در محیط پخش می‌نماید. این کاهش مصرف اسانس هزینه لازم برای خوشبو نمودن محیط توسط را خوشبوکننده اتوماتیک هوا را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. از این رو استفاده از چنین دستگاهی در محیط‌های تجاری و اداری مقرون به صرفه می‌باشد.

عکس ۳

تاثیرات استفاده از رایحه خوش در مراکز اداری و فروشگاه ها

بکار گیری رایحه مطلوب در محیط می‌تواند حس شادابی و نشاط را در افراد ایجاد نماید. از طرفی رایحه‌ها به طور مستقیم بر خلق و خوی افراد تاثیر گذارند و می‌توانند در ایجاد حال خوش و رفتار خوشایند آنان تاثیر بگذارند. این امر در محیط‌های کاری و ایجاد حس صمیمانه بین کارمندان با یکدیگر و با ارباب رجوع بسیار موثر واقع می‌گردد. این حس صمیمانه می‌تواند به بهبود رفتار و خدمات ارائه شده به مشتریان منجر شده و احساس رضایتمندی در آنان را افزایش دهد. همچنین دستگاه‌های خوشبوکننده می‌تواند در سایر محیط‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد. محیط هایی همچون مراکز آموزشی، درمانی وخدماتی، مراکز بهداشتی، مراکز زیارتی و سالن‌های ورزشی از جمله محیط هایی هستند که استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های خوشبوکننده هوا اتوماتیک برای ایجاد رایحه مطلوب در آنها کارآمد و کاربردی باشد.

این حقیقت انکار ناپذیر است که رایحه‌ها در ایجاد خاطرات و کمک به یادآوری آنها موثر هستند. با این دیدگاه می‌توان برای برند‌سازی و خاطرنشان نمودن برند خود در ذهن مشتریان با در نظر گرفتن یک رایحه سازمانی بهره برد. کاربرد دستگاه خوشبوکننده هوا در محیط کار و محل مراجعه افراد و استفاده از انواع رایحه خوشبو‌کننده هوا می‌تواند به ایجاد احساس آرامش، تمرکز، شادابی، نشاط و میل به حضور بیشتر در محیط کسب و کار مورد نظر کمک نماید.

 

عکس ۴

انواع دستگاه خوشبوکننده هوا

دستگاه‌های خوشبوکننده هوا انواع مختلفی دارند. این دستگاه با داشتن تنوع امکان بکارگیری در محیط‌های گوناگون را فراهم می‌آورد. این دستگاه در سه نمونه خانگی، تجاری و صنعتی به بازار ارائه میشوند. در هر دسته از این دستگاه‌های خوشبوکننده هوا تفاوت در مساحت پوشش دهی اصلی‌ترین وجه تمایز آنها با یکدیگر است. این تجهیزات رایحه افشانی با قابلیت‌های مختلف و امکان برنامه‌پذیری میتوانند کارآیی بهینه تری را در محیط‌های تجاری، اداری و صنعتی ارائه دهند.

رایحه افشان‌ها تجهیزات رفاهی مطلوبی جهت ایجاد رایحه مناسب و حس شادابی در محیط‌های مختلف هستند. خوشبوکننده‌های هوا اتوماتیک با برق کار می‌کنند و میزان مصرف برق بسیار پایینی دارند. مجهز بودن آنها به فناوری اتمیزیشن امکان انتشار موثر اسانس را فراهم کرده و میزان مصرف آن را کاهش می‌دهد و دستگاه را برای کاربری طولانی مدت مقرون به صرفه می‌نماید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها