|
کدخبر: 129302

چگونگی نظافت تخصصی با تجهیزات حرفه ای

یکی از کارآمدترین دستگاه‌های مورد استفاده در عملیات شستشو و نظافت حرفه ای، اسکرابر می‌باشد. شستشوی زمین بدون دخالت مستقیم کاربر و به صورت کاملا مکانیزه اصلی‌ترین هدف در بکارگیری دستگاه اسکرابر صنعتی می‌باشد.

صنعت و معدن چگونگی نظافت تخصصی با تجهیزات حرفه ای

جمع آوری آلودگی‌ها و پاکسازی بخش‌های مختلف یک محیط صنعتی و تجاری، با استفاده از دستگاه‌های نظافت خانگی عملا غیر ممکن است. حجم بالای آلاینده‌ها از یک سو و نیاز به نظافت پیوسته از سوی دیگر، این قبیل مراکز را نیازمند به تجهیز دستگاه‌های پر قدرتی نموده که بتوانند با سرعت و کیفیت بالا نظافت و شستشو را انجام دهند. از این رو امروزه برای نظافت این محیط‌ها از روشی به نام نظافت صنعتی استفاده می‌نمایند. نظافت صنعتی شامل به کارگیری گروهی از دستگاه‌ها و تجهیزات نظافتی است که با استفاده از آنها می‌توان الودگی‌های مختلف را از سطوح جمع آوری نمود. دستگاه‌های مختلفی به منظور جمع آوری ذرات گرد و غبار، شستشوی سطوح، شستشوی دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی و... در این محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که به آنها تجهیزات نظافت صنعتی می‌گویند.

معرفی اسکرابر صنعتی، دستگاهی برای شستشوی سطوح کف

یکی از کارآمدترین دستگاه‌های مورد استفاده در عملیات شستشو و نظافت حرفه ای، اسکرابر می‌باشد. شستشوی زمین بدون دخالت مستقیم کاربر و به صورت کاملا مکانیزه اصلی‌ترین هدف در بکارگیری دستگاه اسکرابر صنعتی می‌باشد. این دستگاه با تجهیز به برس‌های دوار، مخازن آب تمیز و کثیف مجزا، منبع تغذیه باتری و یا برق به شستشوی سطوح کف می‌پردازد. دستگاه اسکرابر صنعتی با انجام عملیات شستشو و خشک کردن سطح بطور همزمان، با افزایش کیفیت عملیات شستشوی کف و سرعت انجام آن در مقایسه با روش‌های سنتی نظافت همانند استفاده از تی و سطل یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی بشمار می‌آید. از سوی دیگر با کاهش میزان مصرف آب و مواد شوینده و همچنین افزایش بازده عملیات و کاهش هزینه‌های مرتبط با نیروی کار، موجب کاهش چشمگیر هزینه‌های کلی نظافت می‌گردد. دستگاه اسکرابر صنعتی در دو نوع دستی و خودرویی طراحی و به کارگرفته می‌شود.

عکس ۱

  • اسکرابر دستی

زمین شوی دستی وسیله‌ای کاملا مکانیزه به منظور شستشوی سطوح کف در محیط‌های مختلف می‌باشد. ابعاد فشرده، وزن مناسب، مانورپذیری بالا و امکان هدایت آسان این دستگاه را گزینه مناسبی برای شستشوی کف معابر باریک و متراکم، راهروهای کم عرض، محیط‌های با موانع زیاد و یا پر تردد نموده است. نیروی محرکه یک کفشوی دستی یا به صورت دستی اعمال می‌شود و یا از طریق موتورهای حرکتی تعبیه شده در آنها ایجاد می‌گردد. منبع تغذیه در یک زمین شوی دستی باتری یا برق است که این امر امکان انتخاب گسترده تری را برای کاربر فراهم می‌نماید. این نوع از اسکرابر‌ها با توجه به اندازه و ابعادی که طراحی و ساخته شده‌اند دو یا چند برس دارند.

  • اسکرابر سرنشین دار

از دستگاه اسکرابر سرنشین دار به عنوان کفشوی خودرویی نیز یاد می‌شود، با توجه به شباهت‌های کارکرد مدل دستی و سرنشین دار، یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز در این مدل تجهیز به یک صندلی است که کاربر می‌تواند با نشستن بر آن هدایت دستگاه را به‌دست بگیرد. استفاده از این زمینشوی صنعتی در محیط‌های بزرگ نظیر فرودگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها، مراکز آموزشی، اداری، مسکونی، پارکینگ و... انتخابی مناسب می‌باشد.

عکس ۲

نظافت سطوح مختلف با جاروبرقی صنعتی

مکانیزم عملکرد یک دستگاه مکنده صنعتی دقیقا همانند مدل خانگی می‌باشد با این تفاوت که مدل‌های صنعتی قدرت بالاتری در جمع آوری آلودگی داشته و به منظور غبارگیری، انتقال مواد، جمع آوری آلودگی‌های قابل احتراق و مواد خاصی که با جاروبرقی‌های معمول قابل جمع آوری نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها در برخی انواع می‌توانند به صورت پیوسته مورد استفاده قرار بگیرند که به آنها مکنده صنعتی مداوم کار گفته می‌شود. انواع پمپ کلکتوری و توربینی، فیلترهای طبقه بندی شده با قابلیت جذب بالای آلودگی‌ها و مخازن ساخته شده از مواد ضد فرسایش و مقاوم در برابر خوردگی از ویژگی‌های یک دستگاه مکنده صنعتی است که به کارگیری آن در یک مرکز صنعتی موجب افزایش سرعت و کیفیت نظافت می‌گردد.

عکس ۳

  • جاروبرقی صنعتی آب و خاک

یکی از مهم‌ترین مزایای این مدل جاروبرقی صنعتی امکان مکش مواد مایع در کنار آلودگی‌های جامد می‌باشد. پس از مکش، جمع آوری این آلودگی‌ها در دو مخزن مجزا صورت می‌گیرد که به این ترتیب جداسازی آلاینده‌ها نیز در هنگام نظافت انجام می‌شود. امکان اتصال به انواع خرطومی و فیلتر می‌تواند کارایی بالاتری را برای این دستگاه‌ها فراهم نماید. علاوه بر مراکز صنعتی، هتل ها، مجتمع‌های ورزشی و آشپزخانه‌ها صنعتی گروهی از پرطرفدارترین خریداران این دستگاه‌ها می‌باشند.

شریف صنعت پارسا ارائه دهنده دستگاه‌های نظافت صنعتی

دستگاه هایی که به آنها اشاره شد تنها دو نمونه از پرکاربردترین و رایج‌ترین تجهیزات نظافتی است که در مراکز مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه با پیشرفت فناوری تقریبا برای حذف هر نوع آلودگی صنعتی می‌توان دستگاهی کاملا مکانیزه و تخصصی یافت. در نتیجه لازم است تا نوع و حجم الودگی، جنس سطح، محیط مورد نظر برای نظافت و پارامتر‌های دیگری مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان دستگاه مناسبی تهیه نمود.

شرکت شریف صنعت پارسا به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ارائه دستگاه‌های نظاف صنعتی فعالیت خود را در زمینه ارائه دستگاه‌های مکانیزه نظافتی از سال ۱۳۹۱ در شهر تهران آغاز نمود. شرکت شریف صنعت پارسا با هدف ارائه باکیفیت‌ترین محصولات و دستگاه‌های نظافتی موجود در بازار جهانی، کمپانی نیلفیسک دانمارک برند معتبر اروپایی در ایران شناخته می‌شود.

 

بازدید از سایت و مشاهده محصولات: شریف صنعت پارسا

شماره تلفن تماس جهت دریافت مشاوره: ۰۲۱۴۵۴۷۳۰۰۰

 

نویسنده: رپرتاژ آگهی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها