|
کدخبر: 227723

قربانی شدن بی رحمانه پسر در دعوا + جزئیات

مرد شیشه‌ای که هنگام دعوا با دوستش پسر او را به‌ قتل رسانده بود در دادگاه محاکمه شد تا حکم مجازات قانونی برایش صادر شود.

مرد شیشه‌ای که هنگام دعوا با دوستش پسر او را به‌ قتل رسانده بود در دادگاه محاکمه شد تا حکم مجازات قانونی برایش صادر شود.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ با گزارش یک درگیری در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل رفته و مشخص شد جوانی به‌نام شاهرخ با قمه مجروح شده است. پسر مجروح به بیمارستان منتقل شد اما ساعاتی بعد به‌علت پارگی شریان‌های قلبش تسلیم مرگ شد. در ادامه شناسایی عامل قتل در دستور کار مأموران قرار گرفت و تحقیقات نشان داد که متهم به‌قتل دوست پدر مقتول بوده است.

با دستگیری متهم، وی در بازجویی گفت: روز حادثه من با پدر شاهرخ بر سر موضوعی جر و بحث کردیم و به یکباره پسرش به من حمله کرد و من هم برای دفاع از خودم با قمه ضربه‌ای به او زدم اما قصدم کشتن او نبود.

پدر شاهرخ هم با شکایت از متهم گفت: آن روز با متهم دعوا کردیم و من با حالت قهر به خانه برگشتم اما او دست بردار نبود و به مقابل خانه‌مان آمد وقتی در را باز کردم او به من حمله کرد و پسرم برای اینکه من آسیبی نبینم خودش را فدای من کرد. با پایان تحقیقات، پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم به‌ جایگاه رفت و گفت: من با پدر مقتول دوست بودم اما سر موضوعی از من دلخور شد و قهر کرد. پس از آن به خانه رفتم و وقتی همسرم موضوع را فهمید از من خواست تا از آنها دلجویی کنم. به‌همین خاطر فردای آن روز مقابل خانه‌شان رفتم اما مقتول به یکباره وارد بحث من و پدرش شد و درگیری بالا گرفت. در ادامه قاضی از متهم پرسید: شاهدان گفته‌اند تو با نیمچه قمه و شمشیر مقابل خانه دوستت رفته بودی. این موضوع نشان می‌دهد برای دلجویی و آشتی نرفته بودی!

متهم گفت: من قمه نداشتم وقتی به مقابل خانه دوستم رفتم پسرش با قمه به من حمله کرد که به زمین افتاد و من قمه را برداشتم .  او دوباره به من حمله کرد و من ضربه‌ای به دستش زدم. آن روز ماده مخدر شیشه مصرف کرده بودم و حالت طبیعی نداشتم. شاید نیمچه قمه داشته‌ام و فراموش کرده‌ام. من اتهام قتل را قبول دارم اما باور کنید قصدم کشتن شاهرخ نبود، فقط ضربه‌ای به دستش زدم.

قاضی گفت: اما پزشکی قانونی اعلام کرده که ضربه به سینه مقتول خورده و باعث پارگی قلبش شده است.پس‌ از اظهارات متهم و وکیل مدافع او، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: حادثه ۲۴

ارسال نظر