|
کدخبر: 313946

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/بانک مرکزی

حمله عجیب رئیس بانک مرکزی اروپا به ارزهای دیجیتال!

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا فاش کرد که پسرش با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ضرر کرده است. لاگارد گفت که با وجود هشدارهای او، پسرش «تقریباً تمام» سرمایه‌گذاری‌های خود را با معامله ارزهای دیجیتال از دست داده است.

اقتصاد حمله عجیب رئیس بانک مرکزی اروپا به ارزهای دیجیتال!

لاگارد افزود که او “نظر بسیار ضعیفی نسبت به رمزارزها” دارد. او گفت که اگرچه مردم برای سرمایه‌گذاری در این منطقه آزاد هستند، اما نباید اجازه داد که در تجارت و تریدی که مستلزم فعالیت مجرمانه است شرکت کنند.

لاگارد در یک رویداد در فرانکفورت آلمان در جمع دانشجویان سخنرانی کرد. این رویداد با عنوان Euro۲۰plus و توسط بانک مرکزی آلمان، Deutsche Bundesbank، برگزار شد.

لاگارد در سیاست بانک مرکزی اروپا مشارکت دارد. او علاوه بر این با بسیاری از فعالیت‌های دیگر بانک مرکزی اروپا در مورد تنظیم ارزهای دیجیتال، استیبل کوین‌ها و دارایی‌های دیجیتال درگیر است.

در نوامبر ۲۰۲۲، لاگارد از به‌روزرسانی مقررات بازارهای دارایی‌های رمزارزی (MiCA) به نام MiCA ۲ حمایت کرد. MiCA برای کیف پول‌های رمزارزی و صرافی‌ها و دارایی‌های رمزارزی خاص و استیبل‌کوین‌ها اعمال می‌شود.

در مقابل، MiCA ۲ به عنوان مثال، مقررات پلتفرم‌های دیفای غیرمتمرکز و دارایی‌های رمزنگاری‌شده بدون صادرکننده را بررسی می‌کند. اگرچه لاگارد قبلاً از چارچوب MiCA ۲ دفاع کرده بود، اما او همچنین درباره فروپاشی اخیر FTX در آن سخنرانی صحبت کرد.

در اکتبر ۲۰۲۳، لاگارد بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن، پیشرفت‌ها در اطراف یورو دیجیتال، یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) که می‌تواند جایگزین تنظیم‌شده‌ای برای ارزهای دیجیتال باشد، توصیف شده بود. او در ماه مه ۲۰۲۳ از CBDC ها حمایت کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها