|
کدخبر: 313781

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/صرافی بایننس

با مدیرعامل جدید بایننس آشنا شوید

در هفته‌ای که می‌توان آن را مهم‌ترین هفته برای صرافی بایننس و اکوسیستم گسترده‌تر کریپتو دانست، چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل سابق بایننس استعفای خود را از این شرکت اعلام کرد و ریچارد تنگ (Richard Teng) به عنوان مدیرعامل جدید بایننس منصوب شد.

اقتصاد با مدیرعامل جدید بایننس آشنا شوید

تنگ یک معامله‌گر باتجربه سنگاپوری و تنظیم‌کننده سابق با تجربه و تخصص گسترده در صنعت مالی، به ویژه در زمینه ارزهای دیجیتال است. او مدرک لیسانس خود را در رشته حسابداری از دانشگاه ملی سنگاپور و مدرک کارشناسی ارشد خود را هم در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شیکاگو گرفته است.

در آگوست ۲۰۲۱، تنگ نقش مدیرعامل شرکت بایننس سنگاپور را بر عهده گرفت و مسئولیت او شامل گسترش تجارت و اطمینان از رعایت قوانین محلی بود. در نوامبر همان سال، او به سمت رئیس بازارهای منطقه‌ای بایننس منصوب شد و بر عملیات و استراتژی این شرکت در آسیا، اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا نظارت داشت.

تنگ به تازگی با انتشار بیانیه‌ای، سه حوزه اصلی تمرکز خود را برجسته کرده است:

۱. اطمینان از اعتماد کاربران: تنگ بر تعهد خود برای اطمینان از قدرت مالی، امنیت و ایمنی کلی شرکت تاکید کرده و گفته که ایجاد و حفظ اعتماد کاربران اولویت اصلی خواهد بود.

۲. همکاری برای تنظیم مقررات جهانی: با تعهد به حفظ استانداردهای بالا در سطح جهانی، تنگ از تصمیم خود برای همکاری نزدیک با تنظیم‌کننده‌ها خبر داده است. هدف او، ایجاد تعادلی است که نوآوری را در صنعت تقویت کرده و در عین حال، حمایت‌های ضروری از مصرف‌کننده را فراهم کند.

۳. پیش بردن رشد وب ۳: تنگ همچنین بر اهمیت کار مشترک با شرکا برای پیشبرد رشد و پذیرش وب ۳، همسو با ترندهای گسترده‌تر در چشم‌انداز دیجیتال تاکید کرده است.

او در ادامه گفت: آمده‌ایم که بمانیم. لطفا از من حمایت کنید. برای روزهای آینده هیجان‌زده هستم.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها