|
کدخبر: 313802

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/صرافی بایننس

بازار کریپتو را وحشت فرا گرفت / سرنوشت صرافی بایننس چه می‌شود؟

داده‌های جدید حاکی از آنند که نزدیک به ۱ میلیارد دلار دارایی‌ رمزارزی از بایننس برداشت شده است. در این میان، بایننس کوین (BNB) به عنوان رمزارز بومی اکوسیستم بایننس، شاهد حجم معاملات بالایی بوده است.

اقتصاد بازار کریپتو را وحشت فرا گرفت / سرنوشت صرافی بایننس چه می‌شود؟

به دنبال انتشار این خبر، ریچارد تنگ، مدیرعامل جدید بایننس، در توییتی به پایگاه کاربری این صرافی اطمینان داد که بنیاد و فاندامنتال‌های این شرکت بسیار قوی هستند.

نظرات او در پاسخ به توییت کانر گروگان (Conor Grogan)، یکی از مدیران صرافی کوین بیس بود که ادعا می‌کرد بایننس به احتمال زیاد می‌تواند جریمه قابل‌توجه ۴٫۳ میلیارد دلاری خود را بدون فروش هیچ دارایی بپردازد.

بر اساس آخرین گزارش اثبات ذخایر بایننس، این صرافی تقریباً ۶٫۳۵ میلیارد دلار از کل دارایی‌های شرکت را در اختیار دارد که شامل ۳٫۱۹ میلیارد دلار استیبل کوین است. داده‌ها نشان می‌دهند که کل موجودی دارایی‌های رمزارزی مشتریان بایننس نیز، حدود ۷۶٫۸ میلیارد دلار است.

تنگ در توییت خود نوشت: بایننس به فعالیت به عنوان بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان از نظر حجم معاملات ادامه می‌دهد. ساختار سرمایه ما بدون بدهی است، هزینه‌ها متوسط است، و علی‌رغم کارمزدهای پایینی که از کاربران خود دریافت می‌کنیم، درآمد و سود بالایی داریم.

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها