|
کدخبر: 285760

پیش بینی قیمت دوج کوین و شیبا

بر اساس داده‌های بازار، دوج کوین (DOGE) با یک افت ۵٫۳ درصدی نسبت به روز گذشته، در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰٫۰۸۴ دلار معامله می‌شود. قیمت شیبا اینو (SHIB) نیز یک افت ۶٫۵ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده و به ۰٫۰۰۰۰۱۱۳ دلار رسیده است.

به گزارش کریپتو گلوبال، تحلیلگران تکنیکال معتقدند که به دلیل تشکیل الگوهای صعودی در نمودار این دو میم کوین محبوب، آنها می‌توانند پس از پشت سر گذاشتن مرحله تثبیت، یک رالی افزایشی جدید را آغاز کنند.

رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیلگر معروف حوزه رمزارزها، در توییت جدید خود نموداری را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دوج کوین (DOGE) در حال حاضر بالاتر از یک منطقه انباشت قرار دارد و به زودی ممکن است شاهد یک بریک آوت باشد.

 

بر اساس نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط رکت کپیتال، دوج کوین در حال تشکیل یک الگوی کنج نزولی (Falling Wedge) در تایم فریم هفتگی است و با تلاش برای آزمایش خط بالایی الگو، سعی در ایجاد یک بریک آوت دارد.

الگوی کنج نزولی معمولاً پس از کاهش قیمت یک دارایی در طول زمان اتفاق می‌افتد و به نظر می‌رسد که پایانی برای حرکت نزولی است. به همین دلیل، از این الگو برای نشان دادن معکوس و صعودی شدن قیمت‌ها در تحلیل تکنیکال استفاده می‌شود.

در نمودار قیمت شیبا نیز شکل‌گیری یک الگوی کف گرد (rounding bottom) مشاهده می‌شود. در تئوری، ساختار U شکل این الگو، نشان‌دهنده این است که خریداران کنترل روند را از فروشندگان می‌گیرند.

از آنجایی که قیمت شیبا در حال حاضر در میانه راه تکمیل این الگو قرار دارد، پتانسیل رشد بیشتری برای این میم کوین پیش‌بینی می‌شود. تقاطع صعودی بالقوه بین میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۱۰۰ روزه نیز می‌تواند به خریداران در تکمیل مومنتوم صعودی کمک کند.

در صورتی که خریداران بتوانند مقاومت‌های پیش رو را از سر راه بردارند، قیمت شیبا می‌تواند تا خط گردن الگو در ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار افزایش یابد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر