|
کدخبر: 280222 رویا رئیسی

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

خبر جذاب برای کاربران دوج کوین + قیمت رمزارزها

بیت کوین در بازار رمزارزها به قیمت ۱۶ هزار دلار فروخته شد.

اقتصاد خبر جذاب برای کاربران دوج کوین + قیمت رمزارزها

امروز بیت کوین با نرخ ۱۶,۱۹۶.۵۱ هزار دلار (۵۸۸,۷۱۸,۸۶۳ تومان) معامله می‌شود و بازار نسبت به روز گذشته با رشد نسبی روبرو بوده است. ارزش کل بازار بیت کوین ۳۱۱,۶۲۲,۱۸۲,۷۵۳ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ‍۱۹,۳۲۵,۰۸۴,۳۵۴ دلار بود. درحال‌حاضر بیت کوین اندکی روند نزولی به خود گرفته است. پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های ابتدایی سال جدید میلادی روند بازار رمزارزها تغییر کند.

ایلان ماسک (Elon Musk)، کارآفرین و میلیاردر مشهور، تایید کرد که قصد دارد امکان پرداخت را در آن چه به عنوان توییتر ۲.۰ توصیف می‌کند، بگنجاند. این خبر سبب رشد قیمت موقت ۱۹.۴ درصدی ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) شد.

چه خبر از ۱۰ ارز دیجیتال اول بازار

اگر نگاهی به ارزهای دیجیتال داشته باشیم، در میان ۱۰ رمزارز برتر شاهد ریزش نسبی در ۱۰ رمز ارز ابتدایی بازار هستیم. البته این ریزش نهایتا ۵ درصد است. بازار رمزارز‌ها در محدوده قیمتی مشخصی در نوسان است. بیت‌کوین در ۲ هفته گذشته در محدوده‌ای بین ۱۶ هزار و ۷۳۴ دلار تا ۱۵ هزار دلار در نوسان بود.

رمزارز

اگر نگاهی به مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعته گذشته بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم، با اخبار مهمی رو به رو خواهیم شد که در ادامه به صورت تیتروار به این اخبار می‌پردازیم.

ماجرای حمله وحشتناک خرچنگ ها به بیت کوین

وضعیت جدید بیت کوین در بازار / دوج کوین صعودی شد!

ترسناک‌ترین سناریو برای بیت کوین

ارزش بیت کوین صفر می‌شود؟

 

ارسال نظر