|
کدخبر: 284245

این رمزارز رقیب شیبا و سولانا شد

داده‌های بازار نشان می‌دهند که میم کوین جدید اکوسیستم سولانا، به نام بانک (BONK) به شدت از رقبای خود یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) پیشی گرفته و عملکرد بسیار چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است.

بر اساس داده‌های بازار، این میم کوین جدید که سال ۲۰۲۳ را با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۲ دلار آغاز کرد، در ۵ ژانویه به اوج تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۰۰۴ دلار دست یافت و یک رشد ۱،۹۰۰ درصدی را در کمتر از یک هفته تجربه کرد. اگرچه از آن زمان، قیمت این میم کوین کاهش یافته و به ۰٫۰۰۰۰۰۲ دلار رسیده است، اما در بازه زمانی هفتگی همچنان حدود ۹۰۰ درصد رشد دارد.

در همین حال، رقبای بانک سال نوی میلادی را با عملکرد بسیار ضعیف‌تری آغاز کرده‌اند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت دوج کوین و شیبا در بازه زمانی هفتگی فقط ۴٫۳ درصد و ۷ درصد افزایش یافته است.

در میان صعود قابل‌توجه بانک در هفته گذشته، توسعه‌دهندگان این میم کوین جدید همچنین فاش کردند که پنج تریلیون واحد توکن BONK اختصاص داده شده به تیم را سوزانده‌اند. مرورگر بلاکچین Solscan نشان می‌دهد که عرضه فعلی BONK به ۹۴٫۱۲ تریلیون واحد کاهش یافته است.

در همین حال، داده‌های پلتفرم Shibburn نیز نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۳۷٫۴ میلیون توکن SHIB به کیف پول‌های مرده ارسال شده و در نتیجه، نرخ توکن‌سوزی آن نسبت به روز قبل، ۱،۴۰۰ درصد افزایش یافته است. انتظار می‌رود که نرخ توکن‌سوزی شیبا با راه‌اندازی راه‌حل لایه دوم Shibarium به میزان قابل‌توجهی بیشتر شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها