|
کدخبر: 216331

بررسی مشخصات فنی گریس سیلیکونی و مولیکوت و روانکارهای پر فروش

گریس ها از جمله روانکارهای نیمه جامد بوده که دارای مزایای زیادی در صنعت هستند . در این مقاله قصد داریم مشخصات فنی گریس مولیکوت و سیلیکونی را بررسی کنیم.

گریس مولیکوت :

در روانکار های صنعتی، گریس ها را می توان زیر مجموعه این روانکار ها معرفی نمود. گریس ها دارای انواع مختلفی می باشند که گریس مولیکوت نمونه ای از این محصولات است. 

شرکت مولیکوت تولید کننده انواع گریس های نسوز و معمولی با درجه و صابون های مختلف ، گریس معمولی ، کلسیمی ، لیتیومی ، سدیمی ، سبز ، نسوز ، سیلیکون ، پمپ ، والوالین و ماشین می باشد. 

گریس صنعتی مولیکوت molykote  تشکیل شده از روغن پایه مرغوب و افزودنی های مقاوم بوده که دارای ویژگی هایی نظیر پایداری در اکسیداسیون و حرارت، محافظت قطعات در برابر خوردگی و مقاوم در برابر بارهای زیاد می باشد. 

این گریس ها به طوری کاری می کنند که مشکلات ناشی از روانکاری را برطرف کرده و با توجه به انواع مختلفی که دارند در زمینه های به خصوصی به کار می روند. 

  کم شدن اصطکاک و سایش و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و هزینه ها از ویژگی های مهم این محصولات می باشد و زمانی می توان از آنها استفاده نمود که در روانکاری، از روغن بهره گرفته نشود.

استفاده از گریس مولیکوت به دلیل چسبندگی بالا در انواع بلبرینگ ، چرخدنده ها و … به جهت ایجاد روانکاری عملی بسیار درست می باشد. 

گریس مولیکوت  یکی از معروف ترین گریس های صنعتی و خودرویی بوده که در شرایط دماهای بالا می توان از آن استفاده نمود.  

جهت خرید این محصول با سطح کیفی بالا به سایت ما مراجعه نمایید.

گریس مولیکوت

گریس سیلیکونی: 

نوعی گریس ضد آب می باشد که تشکیل شده از روغن سیلیکون و ماده تلغیظ کننده می باشند. این گریس ها دارای ویژگی های گسترده ای هستند که پایداری بالا در برابر رطوبت و آب، دی الکتریک و یا عایق الکتریکی، فاقد مواد نفتی، طول عمر و پایداری طولانی، غیرقابل اشتعال، سازگار با عموم لاستیکها و پلاستیکها و سازگار با محیط زیست از جمله این ویژگی ها می باشد. 

بنا به وجود این ویژگی ها، کاربرد گریس سیلیکونی نیز گسترده می باشد؛ از جمله کاربرد آنها در کانکتورها، گریس اورینگ مخصوص اورینگ‌ ها، گسکت ‌ها، شیرها، گریس قطعات ترمز خودرو، گریس موتورسیکلت و دوچرخه، گریس تردمیل و در صنایع غذایی، کارتن سازی و … .  

 این محصولات در کنار این ویژگی ها و کاربرد های گسترده دارای کیفیت بالایی می باشند که با قیمتی مناسب یافت می شوند.  

گریس سیلیکونی

از طرفی مقاومت بالای آنها در برابر دما های بالا و اکسیداسیون ، سمی نبودن و عایق برق بودن از دیگر موارد مهم این محصولات می باشد. 

جهت خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به سایت ما مراجعه نموده و از ویژگی های محصولات  مطلع گردید.  

واسکازین بهران سمند ۸۵w140 :

در جعبه دنده های دستی و انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک‌ و‌سنگین‌ می‌توان کاربرد های واسکازین بهران سمند ۸۵w140 را مشاهده نمود. این‌ واسکازین‌ ها دارای ویژگی های گسترده و‌ کارکرد عالی هستند که روانکاری بسیار مناسبی را ارائه می دهند. 

این روغن ها تشکیل شده از روغن پایه معدنی و سنتتیک هستند که مناسب برای شرایط های دارای دما های بسیار بالا و‌ پایین می باشند. 

از این رو از ایجاد آلودگی به دلیل حداقل نشئتی که دارد جلوگیری می‌ کند.  ضد سایش بودن ، دارای تحمل بسیار بالا در برابر حرارت،  پایداری بالا در برابر اکسیداسیون که به بهترین نحو در شرایط دارای دمای بالا از زنگ زدگی و خوردگی جلو گیری می کند و… از جمله ویژگی های این محصول بوده که با وجود این ‌موارد  بسیار مورد توجه صنعتگران واقع می شود. 

سازگاری این واسکازین ها با آب بند ها و همچنین پایداری در برابر کاهش گرانوری نمونه دیگری از ویژگی های این‌ محصولات است. 

روغن های مورد استفاده در روانکاری خودرو ها باید دارای شرایط تحمل فشار و مقاومت بالا در دماهای مختلف باشند. زیرا در غیر این صورت نمی‌ توانند کارکرد مناسبی از خود ارائه دهند و‌ در نهایت موجب خوردگی و فرسایش قطعات خودرو می شوند. 

به دلیل اینکه این روغن ها دارای قدرت بالا در تحمل بار می باشند، می توان آنها را از دسته روغن های مرغوب معرفی نمود که تولید شده از شرکتی آلمانی به نام man می باشد.

 در اتومبیل های مسافری و همچنین وسایل نقلیه تجاری می‌ توان موارد استفاده از این ‌واسکازین ‌ها را  مشاهده نمود که با توجه به اهمیت این محصول در موارد مختلف باید با کیفیت بالایی تهیه شوند.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل  fidaroil.com عرضه کننده ی انواع روانکارهای صنعتی با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها همراه با ارسال به سراسر ایران آماده ی خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها