|
کدخبر: 208581

معرفی بهترین برندهای تصفیه آب خانگی

خیلی از افراد این روزها درگیر مقایسه برندها کنار هم هستند و همین موضوع باعث سردرگمی آن ها در خرید و انتخاب بهترین برند از دستگاه تصفیه آب خانگی شده است.در این میان هر فروشنده ای برندی که خود با آن کار میکند را پیشنهاد میدهد.اما واقعا بهترین برند کدام است؟چطور میتوانیم تفاوت برندها را متوجه شویم و کنار هم مقایسه کنیم.در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی تمامی این موارد بپردازیم.

در میان برندهای موجود در بازار سه برند وجود دارد که این روزها فروش بسیاری را به  خود اختصاص داده است.برند های سافت واتر،سی سی کا و آکوا میباشند

تصفیه-آب

 

 تصفیه آب خانگی سافت واتر

یکی از برندهای معتبر در تصفیه آب برند سافت واتر می باشد که تا امروز فروش بسیار چشم گیری داشته است.سافت واتر اسم شرکتی در ویسکانسین آمریکا میباشد که در سال 1946 تاسیس شده است.این دستگاه دارای شش مرحله میباشد که میتواند کیفیت قابل قبولی را به ما ارائه دهد.موتور و قطعاتی که در این دستگاه به کار رفته یکی از پرقدرت ترین موتورهای دستگاه تصفیه آب میباشد.قدرت موتورBPI  125  میباشد که از نظر رقابتی در الویت ها قرار دارد.حجم آبی که این دستگاه میتواند تصفیه کند 1.2 لیتر آب در دقیه است.در این برند مارکی به نام ممبران وجود دارد که دارای 11 لایه است و توانایی تصفیه بیشتر از 150لیتر آب را دارد.

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید به نکات و ویژگی های موجود در هر برند توجه کنید.

تصفیه آب خانگی سی سی کا

برند سی سی کا طراحی و ساخت انواع تجهیزات دستگاه تایوانی را انجام میدهد.ساخت تجهیزاتی همچون انواع لوله،انواع اتصالات،پمپ ها،فیلتر کارتریچ و محفظه های فیلتر را انجام میدهد.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا دارای یک پک قدرتمند در پست دستگاه خود میباشد که صدای گوش خراشی ندارد و بدون صدا میباشد.در این دستگاه جا به جایی به دلیل داشتن یک براکت که تمامی قطعات خود را رو آن فیکس کرده است آسان میباشد و همینطور فضای کمتری را اشغال میکند.باید به این نکته هم اشاره کنیم که این برند دارای گواهی NFS و FDA است که این دو گواهی تائیدیه گواهی غذا و دارو از آمریکا میباشند.

فیلتری که در برند سی سی کا به کار رفته از نوع ممبران اورجینال میباشد که کیفیت بالایی دارد و این فیلتر میتواند تا 180لیتر آب را تصفیه کند.همینطور این دستگاه دارای شیر تنظیم املاح درون آب میباشد.

تصفیه-آب1

 

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا

دستگاه تصفیه آب آکوا یک برند تایوانی میباشد که جزء معتبر و پرفروش ترین دستگاه ها میباشد.شرکت این دستگاه فعالیت خود را تحت لیسانس آمریکا آغاز کرده است.این کمپانی انواع دستگاه تصفیه آب را تولید میکند که یکی از با کیفیت ترین انواع این دستگاه ها،دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس میباشد.

این کمپانی دستگاه های خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا در اختیار مشتریان خود قرار داده و از این بابت تضمین کرده است.اگر در نصب آن دقت کنید و به درستی آن را نصب کنید سالهای زیادی را برای شما کار میکند.

یکی از ویژگی های قابل توصیف در مورد برند آکوا داشتن بیشترین نمایندگی در جهان میباشد.این دستگاه با برق 24 ولت کار میکند و قدرت پمپ آن PSI125 میباشد.از نظر ایمنی قابل قبول است و در صورت نشت آب دچار هیچ اتصال برقی ای نمیشود.همینطور استفاده از این دستگاه برای هم وطنانی که آب شور دارند بسیار مناسب است و پیشنهاد میشود.این دستگاه از منبع آب 12لیتری استفاده شده است.در ادامه به عملکرد سیستم اسمز معکوس نیز میپردازیم.

عملکرد سیستم اسمز معکوس

اکثر دستگاه های مورد استفاده در ایران از سیستم اسموز معکوس میباشد.همچنین یکی از پراستفاده ترین دستگاه ها در دنیا شناخته شده است. این سیستم توانایی کاهش سختی آب را دارد و همچنین املاح مضر آب را مانند آلومینیوم و نیتریت را تصفیه میکند.همچنین استفاده از این سیستم در دستگاه باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در آن میشود و نصب آن به راحتی در زیر سینک ظرف شویی شما در آشپزخانه امکان پذیر میباشد.همچنین شما میتوانید از این سیستم در تصفیه آب دوش حمام،ظرفشویی ها و یا کانال های آبی دیگر را میدهد.

از نکات مثبتی که در این سیتم وجود دارد:بهداشتی و سالم،تولید آب با طعم خوب،دارای سیستم اتوماتیک و همچنین از قیمت مناسبی هم نیز برخوردار میباشند.

تصفیه-آب2

 

چطور برند مناسب خود را انتخاب کنیم؟

تا اینجای مقاله ما به شما سه نوع از بهترین برندهای تصفیه آب خانگی موجود در بازار را همراه با ویژگی ها و مزایاهای آن ها معرفی کرده ایم.

حال که با نکات و مشخصات هر برند آشنا شدید به راحتی ویژگی های ذکر شده را کنار هم گذاشته و مقایسه خود را شروع کنید.سپس پس از بررسی با توجه به نیاز خود دستگاه مناسب مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

 

از کجا بهترین برند تصفیه آب خانگی را تهیه کنیم؟

از آنجایی که در بازار انواع مختلفی از این دستگاه یافت میشود سردرگمی در انتخاب آن امری طبیعی میباشد.حال ما برای راحتی انتخاب شما برند آکوا کلاسیک را معرفی میکنیم.شما میتوانید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی را با برند آکوا کلاسیک از شرکت انرژی پویاب پارس خریداری کنید.همینطور خرید شما از طریق سایت هم نیز امکان پذیر میباشد.

شما میتوانید برندهای نام برده شده در این مقاله را هم نیز از شرکت انرژی پویاب پارس خریداری کنید.

کارشناسان ما همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشند.شما میتوانید قبل از خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را پرسیده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.همینطور از خدمات دیگر مجموعه ما از قبیل قیمت مناسب ،پشتیبانی پس از فروش و ... میتوانید بهره مند شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها