|
کدخبر: 215533

خرید اینترنتی باتری ماشین

باتری خودرو چیست؟

در خودروهای امروزی سیستمی پیچیده از مدارهای الکتریکی دیده می‌‌شود که انرژی مورد نیاز بخش‌ها مختلف آن‌ها را تامین، ذخیره و تقسیم می‌کند. باتری خودرو اولین و اصلی‌ترین بخش این سیستم پیچیده است. باتری ذخیره‌ کننده‌ الکتریسیته‌ مورد نیاز خودرو است و سرمنشاء سیستم برقی خودروها. باتری اتومبیل که گونه‌ای از باتری‌های قابل‌شارژ است در انواع مختلف و با ولتاژ‌های متفاوت بسته به نیاز خودروها استفاده می‌شود.

باتری از قطعات کم استهلاک و کم دردسر خودرو است که در هر شرایط آب و هوایی‌ای کار می‌کند، اما در هر حال طول عمر مفیدی حدود ۲ سال (در بهترین حالت) دارد. البته طول عمر انواع مختلف باتری متفاوت است و هر یک پس از گذشت زمانی سولفاته خواهند شد اما می‌توان با رفتارهای درست این طول عمر مفید را تا حد زیادی افزایش داد. نکته‌ مهم درباره‌ سلامت خودرو این است که بر سلامت سایر بخش‌های آن تاثیر مستقیم دارد و درصورت خوب کار نکردن به قطعات دیگر نیز آسیب وارد می‌کند.

image001

راهنمای خرید باتری ماشین

یکی از مواردی که هنگام خرید باطری خریدار باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد این است که باطری اسیدی میخواهد بخرد یا باطری اتمی. در مورد انتخاب بین باطری اتمی و اسیدی باید این نکته را متذکر شویم که باطریهای اتمی به علت طول عمر بالاتر و همین طورآلودگی کمتر نسبت به باطری اسیدی بیشتر توصیه میشوند.

عمر متوسط یک باطری اتمی حدودا ۲ تا ۳ سال است وعمر باطری اسیدی بین یک تا دو سال. در ضمن باطریهای اتمی نیاز به مراقبت و نگهداری ندارند و این هم یکی دیگر از مزایای باطریهای اتمی است. ولی باطریهای اسیدی را باید مرتب چک کرد و سطح الکترولیت داخل باطری باید کنترل شود.

توجه داشته باشید که در داخل هر دو نوع باتری الکترولیت و یا همان اسید باتری وجود دارد فقط جنس صفحات باتری متفاوت است باتری که داخل آن اسید نباشد و یا به اصطلاح باتری خشک مناسب خودرو نمیباشد در داخل باتری های ماشین حتما باید اسید باشد.

باتری های سلید به معنای مهر و موم شده در واقع همان باتری های اتمی میباشند. این باطری های نیاز به مراقبت و نگهداری ندارند و جنس صفحات باتری های اتمی کلسیم و سرب میباشد. داخل باتری های اتمی الکترولیت (اسید باطری) وجود دارد ولی به علت پلمپ بودن باطری نیاز به رسیدگی ندارند. فرق عمده باتری های اتمی با اسیدی در این است که صفحات باتری های اتمی در ابتدا شارژ میشوند و سپس به صورت شارژ شده و آماده داخل محفظه باتری قرار میگیرند ولی باتری های اسیدی را باید پس از تولید و عرضه باطری داخل آن را الکترولیت ریخت و سپس شارژ کرد تا آماده استارت زدن شود.

باتری های اسیدی از ترکیب سرب و اسید تولید میشوند دارای شش خانه مجزا در هر باتری میباشد.

هر کدام از این خانه های باتری دارای یک عدد درب میباشد به صورت پیچی که با باز کردن درب باتری میتوانیم سطح الکترولیت باتری را انداره گیری کنیم و در صورت کم کردن ااکترولیت با ریختن اسید داخل باتری آن را تنظیم کنیم ولی باتری های اتمی را نمیتوان به این صورت کنترل کرد چون کاملا پلمپ است.

image003

خرید اینترنتی باتری ماشین

با خرید باطری ماشین به صورت اینترنتی و یا ثبت سفارش تلفنی در وقت و هزینه شما صرفه جویی میشود.

انتخاب بهترین نوع باتری می تواند سبب کاهش هزینه ها و افزایش کارایی باتری شود، بنابراین بهتر است هنگام انتخاب باتری برای اتومبیلتان، مشخصات تعیین شده از طرف شرکت سازنده خودرو، میزان برق مصرفی خودرو، قدرت دینام برای شارژ، فضای موجود برای باتری را در نظر بگیرید یا با کارشناسان خرید باتری ماشین کیان باتری تماس بگیرید و از آنها برای انتخاب باتری مناسب برای خودروتان کمک بگیرید.

کارشناسان ما به سرعت به محل شما عازم خواهند شد. در ابتدا باطری ماشین و سپس دینام و سیستم برق خودرو تست کامل خواهد شد تا در صورت اشکال در سیستم برق ماشین شما را در جریان قرار دهیم. چون ممکن است خراب شدن باتری ماشین به علت ایراد در سیستم برق ماشین و یا دینام ماشینتان باشد. پس از کنترل باطری دینام و استارت خودر اگر مشکل دیگری به غیر از باطری وجود نداشت باطری ماشین شما تعویض خواهد شد در غیر این صورت اطلاعات لازم برای رفع مشکل ماشین به شما داده خواهد شد.

تمام باطریهایی که کیان باتری به شما عرضه میکند جزو برترین و با کیفیت ترین باطریهای داخلی و خارجی میباشد. تمام محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر میباشد. پس از این که شما باطری مورد نظرتان را از ما خریداری نمودید گارانتی و ضمانت نامه باطری هم تحویل شما میگردد. جهت استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش باطری فقط کافیست با ما تماس حاصل نمائید. اگر مشکل از باطری بود خدمات و گارانتی باطری در محل شما انجام میشود و نیاز به مراجعه حضوری برای این کار نمیباشد.

در زمان خرید باطری شما هیچ گونه وجه به غیر از مبلغ باطری پرداخت نمیکنید. سایر خدمات شامل ارسال تست و تعویض باطری و کنترل دینام و استارت خودرو به صورت کاملا رایگان انجام میشود. ما مفتخریم بهترین و به روز ترین باطریها را با بهترین نوع خدمات ممکن به شما عرضه کنیم.

کیان باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی شبانه روزی در زمینه فروش باتری سپاهان، باتری صبا، باتری وایا و تمامی برندهای ایرانی و خارجی و ارائه انواع بهترین باتری ماشین، همچنین خرید باتری فرسوده به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو پورشه کاین کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود. ما با ایجاد بستری امن، سفارش رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه ی فعالیت های خود در زمینه خدمات فروش باطری ماشین قرار داده ایم.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها