|
کدخبر: 214169

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ و دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخریم؟ یکی از سوالاتی است که افراد در هنگام خرید آب تصفیه کن خانگی به ذهنشان خطور می کند. با توجه به گوناگونی برند های دستگاه تصفیه آب خانگی و قیمت های متفاوت آن ها در بازار شاید خرید یک دستگاه اورجینال و با کیفیت برای بسیاری کاری دشوار باشد.

مراکز فروش تصفیه آب خانگی در ایران انواع برند های چینی و ایرانی و تایوانی را عرضه می کنند. اما از گذشته تا به امروز، کشور تایوان همواره قطب و مرکز اصلی تولیدات انواع آب تصفیه کن خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در دنیا بوده و بهترین دستگاه ها ساخت کشور تایوان می باشند.

در بازار ایران نیز پرفروش ترین و معروف ترین دستگاه تصفیه آب برند تایوانی مینروا است که به علت کیفیت استاندارد و قیمت مناسب همیشه از پر طرفدار ترین دستگاه ها بوده است. تصفیه آب مینروا در مدل های شش تا هشت مرحله ای توسط نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران، یعنی شرکت تصفیه آسا عرضه و به فروش می رسند. جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا و مشخصات فنی بیشتر و دریافت مشاوره راهنمای خرید با کارشناسان مجموعه تصفیه آسا شماره 02177167717 به صورت 24 ساعته شبانه روزی تماس برقرار نمایید.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی از سیستم اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می برند. بهترین روش تصفیه آب ، سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System است که یک روش جدید برای از بین بردن تمام املاح و آلاینده های تا ریز ترین اندازه می باشد. این روش به طور کامل و کافی املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را حذف می کند و آب آشامیدنی تصفیه شده سالم و استاندارد در اختیار شما قرار دهد.

برند مینروا نیز از سیستم اسمز معکوس بهره گرفته و با دارا بودن پمپ قدرتمند و مخزن ذخیره تحت فشار در صورت قطع برق و آب، می تواند آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار در اختیار شما قرار دهد.

عملکرد کامل ترین مدل مینروا یعنی دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز به این صورت است که در فیلتر مرحله اول تا سوم تصفیه آب، املاح درشت و مواد جامد بزرگتر از 5 میکرون مثل شن و ماسه و گل و لای جهت جلوگیری از سنگ کلیه و کلر و مواد شیمیایی آب آشامیدنی جهت جلوگیری از ریزش مو و خشکی پوست از بین می روند.

فیلتر ممبران در مرحله چهارم که مارک فیلمتک Filmtec تحت لیسانس آمریکا و دارای هولوگرام رنگی است توانایی حذف املاح مضر آب از جمله نیترات و نیتریت و فلزات سنگین و میکروب ها عوامل بیماری زا تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست. این املاح پس از تصفیه به پساب فاضلاب هدایت می شوند.

فیلتر مرحله پنجم که پست کربن خطی نام تصفیه نهایی آب را انجام دهد که بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تصفیه شده را بهبود می بخشد و پس از آن آب وارد فیلتر مینرال معدنی ساز  می شود تا املاح مفیدی که توسط ممبران از بین رفته بود را در آب حفظ کند. این املاح عبارت اند از کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات .

فیلتر مرحله هفتم یعنی آلکالاین یونیزه قلیایی ساز آب، با افزایش سختی آب و نگهداری آن بین 7.5 الی 9 از مضرات نوشیدن آب اسیدی جلوگیری می کند که یکی از مهم ترین آنها مشکلات گوارشی و رفلاکس معده است. از دیگر فواید نوشیدن آب قلیایی تنظیم قند خون و دیابت، افزایش متابولیسم و خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی می توان اشاره نمود که به صورت علمی ثابت شده است.

فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز در مرحله آخر سطح اکسیژن موجود در آب را افزایش میدهد که باعث هیدراته نگه داشتن و سرحال بودن بدن انسان در طول روز میشود و باکتری های موجود در آب را نیز حذف می کند.

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

مشاوره خرید آب تصفیه کن خانگی

یکی از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب توجه به کیفیت پمپ و قطعات پلاستیکی دستگاه است. قطعات دستگاه مینروا کاملا FOOD GRADE بوده که واکنش شیمیایی با آب تصفیه شده نخواهند داد و همین امر سبب می شود که طول عمر فیلتر ها و قطعات دستگاه طولانی تر شود.

فیلتر های کربنی نیز باید کاملا غیر مضر و گیاهی باشند که در برند مینروا این امر کاملا رعایت شده است و تمام فیلتر های کربنی ساخته شده از پست نارگیل و غیر مضر برای سلامتی انسان هستند.

خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه نکته ی مهم دیگری است که در خرید دستگا اورجینال باید به آن توجه کرد. برند معتبر دارای ضمانت بی قید و شرط و خدمات پس از فروش می باشد. برند مینروا به دلیل دارا بودن خدمات پس فروش ارزنده خیال شما را بابت اورجینال بودن قطعات و هم چنین بروز مشکلات احتمالی راحت خواهد کرد.

مشاوره خرید آب تصفیه کن خانگی

قیمت تصفیه آب اصل تایوان

رنج قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل از دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان متغییر است. قیمت آب تصفیه کن بر اساس کشور ساخت، کیفیت قطعات و تعداد فیلتر تصفیه آب، و شرایط گارانتی محصول و برند متفاوت می باشد. دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و ارزش خرید بالایی نسبت به کیفیت آن دارد. تضمین قیمت برند مینروا یکی از مزایای این برند می باشد که در سراسر ایران با یک قیمت یکپارچه میتوانید از انواع مدل های دستگاه آب تصفیه کن مینروا خریداری نمایید.

پرفروش ترین مدل مینروا، مدل 8 مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز Minerva RO8_O2PLUS است که می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا با کارشناسان تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب

خرید از نمایندگی معتبر از مسائلی می باشد که می تواند شما را در خرید دستگاه اورجینال و اصل و هم چنین در خدمات پس از فروش یاری کند. مرکز خرید تصفیه آب تصفیه آسا نمایندگی فروش برند های تایوانی معتبر در ایران و هم چنین نمایندگی انحصاری برند مینروا می باشد.

این شرکت با بهترین قیمت دستگاه های خود را به فروش می رساند و تمامی آن ها دارای ضمانت بی قید و شرط یک ساله می باشند. خدماتی همچون نصب و ارسال رایگان، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، بهره مندی از تخفیفات ویژه، شرایط خرید اقساطی و پاسخگویی 24 ساعته جهت مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب توسط این شرکت به مشتریان ارائه می شود. هم چنین هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب و سرویس های دوره ای دستگاه شما با بهترین قیمت انجام خواهد گرفت. هم چنین سایت تصفیه آسا نیز این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به آسانی دستگاه مورد نظرتان را آنلاین خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان آن را در محل مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها