|
کدخبر: 246874

آمورش صفر تا صد زبان انگلیسی با سفیرمال

آموزشی آمورش صفر تا صد زبان انگلیسی با سفیرمال

آموزش زبان انگلیسی، از دغدغه تا سرمایه‌گذاری! 

بر کسی پوشیده نیست که زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین‌المللی در عصر حاضر، بیشترین کاربرد و تاثیر را در موقعیت‌های گوناگون به همراه دارد. از این رو یادگیری آن به یک دغدغه و یا هدف برای هر فرد تبدیل شده است. حال بزرگ‌ترین و کلیدی‌ترین سوال در این زمینه که ذهن همه افراد را به خود درگیر کرده، چگونگی آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی است. چگونه می‌توان با وجود تعداد بسیار زیاد منابع آموزش زبان انگلیسی یعنی کتاب‌های زبان ، ویدئوهای آموزش انگلیسی و یا پک‌های خودآموز زبان، همه چیز را از ابتدا تا انتها یاد گرفت و در مسیر درست یادگیری این زبان بین‌المللی و پرکاربرد قرار گرفت؟

اگر به دنبال راهی مطمعن و منابع آموزشی استاندارد و بروز انگلیسی به همراه مشاوره و پشتیبانی آموزشی هستید، بهترین راه اعتماد به یک فروشگاه معتبر و خریداری کتاب زبان انگلیسی در راه یادگیری پیشرفت، همانند فروشگاه اینترنتی سفیرمال است. تمامی محصولات آموزشی سفیرمال براساس جدیدترین متدهای روز و با استفاده دانش و تجربیات اساتید برجسته آموزش زبان در کشور تولید و عرضه می‌شوند تا زبان‌آموزان بتوانند کیفیتی فراتر از آنچه انتظار دارند دریافت کنند. یکی از بهترین ویژگی‌های سفیرمال که همواره سرلوحه کار این مجموعه بوده، مشاوره و راهنمایی تخصصی رایگان است که به صورت تلفنی و آنلاین انجام می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که مشاوران سفیرمال همیشه حاضرند تا شما را در انتخاب بهترین‌ها یاری کنند.

در ادامه با انتخاب بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی متناسب با سطح و هدف خود، می‌‌توانید قدم اول در مسیر یادگیری زبان انگلیسی را بردارید.

خرید کتاب زبان انگلیسی

همانطور که می‌دانید زبان انگلیسی شامل دریایی از دانش و اطلاعات است و یادگیری آن مستلزم این است که ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید با خرید کتاب‌‌های زبان انگلیسی بروز و استاندارد، یادگیری زبان انگلیسی را از سطح مبتدی یا همان صفر آغاز کرده، مهارت‌های زبانی خود را تا سطح پیشرفته پیش برده و در نتیجه به سمت هدفتان پیش‌‎روی کنید. برای این منظور شما می‌توانید بر حسب رده سنی خود، پس از دریافت پشتیبانی و مشاوره رایگان از کارشناسان سفیرمال، به سادگی و با چند کلیک کتاب زبان مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. کتاب‌های انگلیسی در سفیرمال برای تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته موجود هستند. از جمله بهترین کتاب‌های زبان انگلیسی برای سطوح مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کتاب زبان بزرگسالان: Touchstone, American English File, Speak Now

کتاب زبان نوجوانان: Project, Prepare

کتاب زبان کودکان: Superminds, Family and Friends

این کتاب‌ها بهترین ابزار برای یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی در رده‌های سنی مختلف بوده و تمامی آن‌ها در فروشگاه سفیرمال موجود هستند. هرکتاب 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی Speaking, Listening, Reading و Writing را پوشش می‌دهد و می‌تواند مرجعی اصولی و کامل برای یادگیری انگلیسی مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید با بهره‌گیری از پشتیبانی آموزشی رایگان از طریق کارشناسان آموزش سفیرمال، خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

پک خودآموز زبان انگلیسی

این روزها کار، مشغله بسیار و ترافیک، باعث شده است بسیاری از افراد فعالیت‌هایی مانند یادگیری زبان انگلیسی را کنار بگذارند. لازم است بدانید که تنها راه یادگیری زبان انگلیسی از سطح پایه تا پیشرفته، شرکت در کلاس زبان نیست. یکی از بهترین راه‌های یادگیری زبان از طریق پک‌های خودآموز انگلیسی است. اگر علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی هستید ولی قادر به شرکت در کلاس نیستید، هیچ جای نگرانی نیست. تنها کافیست با تماس با کارشناسان با تجربه و حرفه‎‌ای سفیرمال، مشاوره رایگان دریافت کرده و به صورت رایگان تعیین سطح شوید تا با آگاهی و شناخت کامل نسبت به دانش زبان انگلیسی خود، پک خودآموز انگلیسی مناسب با سطح و هدفتان را انتخاب و از طریق سایت سفیرمال به آدرس www.safirmall.com تهیه کنید.

پک خودآموز انگلیسی طراحی شده توسط تیم آموزش سفیرمال به شما کمک می‌کند تا با توجه به نیازهای آموزشی‌تان، زبان انگلیسی را با روشی شیرین و لذت بخش یاد بگیرید. تمامی اطلاعات و پشتیبانی‌های مورد نیاز توسط کارشناسان و سایت سفیرمال در اختیار شما قرارخواهد گرفت. پک‌های خودآموز انگلیسی سفیرمال انواع گوناگونی دارند و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانند تمامی نیازها و دغدغه‌های افراد برای یادگیری زبان انگلیسی و یا آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی انگلیسی همانند آیلتس و تافل را برطرف کنند. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر استفاده کرد:

  • تعیین سطح رایگان
  • بهره‌گیری از انواع کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
  • برنامه درسی رایگان
  • پشتیبانی و مشاوره آموزشی رایگان
  • تمرکز بر هر چهار مهارت زبان انگلیسی
  • جلسات کلاس خصوصی رفع اشکال و مکالمه رایگان برای پک‌های خودآموز VIP

با پک خودآموز انگلیسی سفیرمال دیگر جای هیچ نگرانی نیست. تنها کافیست تلفن خود را برداشته و با تماس با کارشناسان آموزش سفیرمال و اعتماد به سابقه درخشان این فروشگاه اینترنتی، بهترین پک خودآموز زبان انگلیسی را از طریق سایت سفیرمال خریداری کرده و شروع به یادگیری زبان انگلیسی از سطح فعلی خود کنید. آموزش صفر تا صد انگلیسی با در دست داشتن این منابع آموزش زبان انگلیسی، سریع‌ترین و مطمعن‌ترین راه یادگیری زبان هستند.

فروشگاه اینترنتی سفیرمال، پیشرو در عرضه کتاب‌ها و پک‌های خودآموز زبان انگلیسی و پشتیبانی آموزشی رایگان، می‌تواند همراهی مطمعن از قدم اول تا رسیدن به رویای شما در یادگیری زبان انگلیسی باشد. خرید کتاب زبان انگلیسی یکی از لذت‌بخش‌ترین قدم‌های پیش‌روی شما در این مسیر رو به جلو خواهد بود. با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی سفیرمال به آدرس safirmall.com و یا تماس با شماره 84347223-84347233 و بهره‌گیری از پشتیبانی و مشاوره آموزشی رایگان، می‌توان اقدام به خرید کتاب زبان و یا پک خودآموز زبان انگلیسی نمود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها