|
کدخبر: 65424

اختصاصی گسترش‌نیوز:

سری ۷ ب‌ام‌و برقی می‌شود! + جزییات

اینطور که به نظر می‌رسد، برقی شدن سدان لاکچری ب‌ام‌و نیز در راه است.

گسترش‌نیوز: یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های ب‌ام‌و سری ۷ را می‌توان مدل m۷۵۰le دانست. به طور قطع محصولات سری M پرفورمنس به شدت مورد توجه علاقه‌مندان این خودروساز آلمانی است. طبق گزارش‌های به‌دست آمده نخستین مدل سری M که قرار است به صورت پلاگین عرضه شود سری ۷ خواهد بود. آنطور که به نظر می‌رسد این خودرو به یک پیشرانه ۶ سیلندر بنزینی و یک پیشرانه الکتریکی مجهز خواهد شد و حداکثر توان بیش از ۵۵۰ اسب‌بخار را ارائه خواهد داد. بیش از ۴۰۰ اسب‌بخار توان ذکر شده از پیشرانه بنزینی به‌دست می‌آید و مابقی نتیجه استفاده از پیشرانه برقی خواهد بود.

bmwm750le.jpg

با توجه به این که احتمالا ب‌ام‌و از نسل پنجم باتری‌های خود برای این خودرو استفاده می‌کند، مسافت قابل پیمایش نیز در نتیجه نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا خواهد کرد. درحال‌حاضر سری ۷های پلاگین هایبرید می‌توانند ۲۶ کیلومتر را در حالت الکتریکی پیمایش کنند. این نکته را نیز باید گفت که ب‌ام‌و سری ۷ M پرفورمنس پلاگین هایبرید را در دو نسخه استاندارد و با فاصله محوری بلند عرضه خواهد کرد.

یک نکته دیگر در این میان وجود دارد که ب‌ام‌و به احتمال زیاد نسخه‌ای کاملا الکتریکی از سری ۷ را با نام I۷ تا سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد. با توجه به استفاده از باتری‌های ۸۰ الی ۱۲۰ کیلووات ساعتی در این خودرو به نظر می‌رسد مسافت قابل پیمایش با یک بار شارژ نیز به حدود ۷۰۰ کیلومتر برسد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها