|
کدخبر: 47555

به بهانه فرارسیدن سال نو، گسترش‌نیوز بررسی می‌کند:

خانه‌تکانی با چند کلیک

واژه استارت‌آپ برای همه ما واژه‌ای آشناست. همه ما تجربه استفاده از استارت‌آپ‌ها را حداقل در رفت‌وآمدهای روزانه‌مان به محل کار، خرید یا میهمانی تجربه کرده‌ایم. یکی از مدل‌های کسب و کار که این روزها استارت آپ‌ها در تلاشند تا بتوانند جای پایشان را در آنها محکم کنند حوزه خدمات منزل است.

گسترش‌نیوز: در حوزه خدمات و نظافت منزل استارت‌آپ‌هایی که فعالیت می‌کنند طیف متنوعی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. از نظافت منزل و شست‌وشوی فرش گرفته تا آرایشگری، پیرایشگری و شست‌وشوی خودرو. با توجه به نزدیکی سال نو و ایام خانه‌تکانی در این گزارش تعدادی از این استارت‌آپ‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. امیدواریم خدمتی را که در نظر دارید در یکی از این استارت‌آپ‌ها پیدا کنید.

startup-fanavari.jpg

اسپارد

این اپلیکیشن نیروهای خدماتی برای نظافت منزل و محل کار تا باغبانی و اجرای فضای سبز را در اختیار دارد و آنها را برای مشتریان خود ارسال می‌کند. نکته قابل توجه این اپلیکشین سیستم هوشمندی است که با بررسی عملکرد گذشته و امتیازات کسب شده توسط نیروهای متخصص و نوع سرویس درخواستی شما، مناسب‌ترین فرد را برای ارائه خدمات به شما پیشنهاد می‌دهد.

آچاره

آچــاره ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی که مورد نیازشان است، اعم از نظافت منزل، قالیشویی و خشکشویی، تعمیرات لوله کشی یا تعویض روغن ماشین، کارواش و غیره را از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند. آچاره بیش از ۳۵۰ سرویس ارائه می‌دهد که بعضی از آنها شامل: خدمات رایانه ای، مشاوره حقوقی، آزمایشگاه. مشاوره روانشناسی و آموزش است.

استادکار

استادکار، بازار آنلاین خدمات حرفه‌ای‌هاست. کار در این سامانه هوشمند با ثبت رایگان سفارش شروع می‌شود. همین‌که دکمه ثبت سفارش را بزنید از شما سوالات ساده‌ای پرسیده می‌شود تا روند انتخاب متخصص مناسب برای شما آسان شود. پاسخ دادن به این سوالات شما را به خواسته‌ مطلوبتان نزدیک می‌کند. برای نظافت منزل می‌توانید از جنسیت کارگر تا روز و ساعت مورد نظرتان را تعیین کنید.

هوم‌سرویز

نکته جالب این سامانه هوشمند درباره نظافت داخل منزل یا محل کار این است که تا یک ساعت پس از شروع سرویس، در صورت نارضایتی از عمکرد همیار(کارگر) امکان جایگزینی با همیار جدید وجود دارد. در این سامانه هوشمند، ابتدا مشخصات درخواست شامل نوع خدمات، زمان، تاریخ، نشانی و... را وارد می‌کنید. نکته جالب دیگر این سامانه هوشمند دریافت پیشنهاد از همیاران هوم سرویز است که با مقایسه نرخ و زمان آنها، می‌توانید بهترین را انتخاب نمایید.

دویـــو (Doyo)

دویو (Doyo) در واقع بر گرفته از عبارت انگلیسی Do you است و به معنی انجام دادن و نیاز داشتن است. دلیل انتخاب نام دویو (Doyo) در واقع ساده کردن و کوتاه کردن نام دامنه و برند و روان و مرتبط بودن با زمینه فعالیت سامانه هوشمند خدمت رسانی (Doyo) است. این اپلیکیشن خدمات متنوعی از نظافت منزل و خدمات ساختمان، خرید منزل و نگهداری از سالمندان گرفته تا برگزاری مراسمات و جشن تولد و سالگرد‌ها و خدمات پزشکی و پرستاری را به مشتریان خود ارائه می‌کند. پس از ثبت سفارش، می‌توانید رزومه متخصصینی که برای سفارش شما اعلام می‌شود را مشاهده کنید و پس از بررسی رزومه متخصص، آن را تایید یا رد کنید.

در انتها این نکته را هم یادآوری کنیم که با توجه به شلوغی روزهای پایانی سال، اگر به خدمات نظافت نیاز دارید بهتر است برای ثبت سفارش خود در این سامانه‌های هوشمند سریع‌تر دست‌به‌کار شوید تا در زمان مناسب خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها