|
کدخبر: 33619

بازی ایران و اسپانیا را کجا ببینیم؟

تماشای فوتبال،از ورزشگاه آزادی تا هتل‌های لاکچری+قیمت

اگر فوتبال بین حرفه‌ای باشید قطعا هیجان دیدن فوتبال در یک اجتماع بزرگ را به دیدن فوتبال در خانه ترجیح می‌دهید.فقط چند ساعت به مهم‌ترین دیدار ایران در جام جهانی روسیه باقی مانده و انتخاب‌های زیادی برای یک تجربه هیجان انگیز پیش رو وجود دارد. در این گزارش به محل‌های پخش بازی‌های جام جهانی و هزینه آنها پرداخته شده است.

حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای اولین بار

از ابتدای جام جهانی اما و اگر‌های زیادی برای پخش مسابقات ایران در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی مطرح بود مهم‌ترین چالش نیز حضور زنان در ورزشگاه آزادی بود به نحوی که برای نخستین دیدار ایران در مقابل مراکش این مجوز از سوی شورای تامین امنیت صادر نشد اما شب گذشته در نهایت استانداری تهران مجوز حضور پخش خانوادگی بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی را صادر کرد.این موضوع شاید مقدمه‌ای برای شکستن قفل ممنوعیت زنان در ورزشگاه‌های فوتبال نیز باشد بنابراین می‌توانید با پرداخت ۱۵ هزار تومان لذت تماشای مهم‌ترین دیدار ایران را در تلویزیون ۱۲۰۰ متر مربعی ورزشگاه آزادی تجربه کنید.پخش بازی‌های فوتبال تنها به بازی ایران و اسپانیا خلاصه نمی‌شود و از امروز تا ٢٥ تیرماه یک روز پس از بازی فینال، هر روز ادامه خواهد داشت.

estadiom.jpg

۳۱ سینما در تهران میزبان تماشاچیان فوتبال

سینما همیشه محلی برری فیلم دیدن نیست! یکی از هیجان انگیزترین محل‌ها برای دیدن فوتبال سالن‌های سینمایی است. پیش از بازی‌های جام جهانی پخش بازی‌های فوتبال مورد اعتراض برخی تهیه‌کنندگان قرار گرفت اما با توافقات صورت گرفته برای اختصاص بخشی از درآمد فروش بلیت به تهیه‌کنندگان و نیز صدور مجوز از سوی نیروی انتظامی پخش مسابقات در سالن سینما همراه با خانواده کلید خورد. بنابراین اگر علاقه مند به تماشای مسابقه امشب ایران و اسپانیا در سینما هستید با پرداخت ۲۰ هزار تومان می توانید در یکی از ۳۱ سینمای شهر تهران مسابقه را تماشا کنید. در حال حاضر ۲۷ هزار بلیت فروخته شده که تا به اینجا ۲ هزار بلیت بیش از بازی ایران و مراکش به فروش رسیده است.

FOOTBALL.jpg

پخش بازی ایران و اسپانیا در برج میلاد با ۵۵ هزارتومان

با توجه به تمام شدن بلیت اکثر سینماها در تهران و شهرستان یکی از دیگر از محل های سرپوشیده و جذاب برای تماشای فوتبال به همراه خانواده سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد است.ظرفیت برج میلاد هنوز تکمیل نشده و تعدادی از صندلی‌های این سینما با قیمت ۵۵هزار تومان و ۶۵هزار تومان هنوز باقی مانده است .

BORJMILAD.jpg

از کافه های ۱۵ هزار تومانی تا هتل های لاکچری

چند سالی است پخش بازی‌های فوتبال در کافه‌ها و قهوه خانه‌ها رونق ویژه‌ای گرفته است.پیش از آغاز جام جهانی پخش بازی‌های فوتبال در کافه و قهوه خانه‌ها نیز با چالش مواجه شد اما پس از تاکید نیروی انتظامی مبنی نداشتن مخالفت با پخش بازی فوتبال در کافه‌ها و قهوه خانه‌ها بیشتر کافه های شهر تهران امشب برنامه ویژه‌ای برای پخش بازی ایران و اسپانیا دارند که بسته به نوع کافه، پذیرایی و رزور هزینه دیدن فوتبال در این کافه‌ها از ۱۵ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است البته اگر مایل باشید بازی‌ها را در محیطی لاکچری تماشا کنید باید برای رزور میز در رستوران‌ها و کافه هتل‌ها از ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

football-house-cafeyab.jpg

سینما روباز بوستان نهج البلاغه

با آغاز جام جهانی و به مناسبت عید سعید فطر سینما رو باز بوستان نهج البلاغه با ظرفیت ۴۰۰۰ نفر افتتاح شد و در نخستین اکران خود بازی ایران و مراکش را با یکی از برترین فناوری‌های روز دنیا در محل فاز یک بوستان نهج البلاغه پخش کرد البته پس از پخش این بازی شایعاتی مبنی بر دستگیری مسئول شهرداری منطقه ۲ در رسانه‌ها منتشر شد که ساعاتی بعد تکذیبیه آن صادر شد.در صورت به وجود نیامدن مشکل برای ادامه فعالیت این مجموعه امروز نیز بوستان نهج البلاغه به صورت رایگان میزان شهروندان تهرانی برای پخش بازی ایران و اسپانیا خواهد بود.

nahjolbalghe.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها