|
کدخبر: 58923

۵۳۰ روز بدون نشست خبری رئیس‌جمهوری + جدول

رئیس‌جمهوری حدود ۱۸ ماه است که با خبرنگاران و اصحاب رسانه نشست خبری نداشته و از آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی او با مردم نیز ۳۴۹ روز می‌گذرد.

گسترش‌نیوز : ۵۳۰ روز و قریب به یکسال‌ونیم از آخرین نشست خبری حجت‌الاسلام حسن روحانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین ۳۴۹ روز از آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی وی با مردم می‌گذرد و هنوز خبری از برگزاری از نشست خبری و یا گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم نیست.

این در حالیست که وی در ۶ سال اخیر به‌طور متوسط در هر سال حداقل یک نشست خبری و دو گفت‌وگوی تلویزیونی داشته ولی این میانگین در سال گذشته یعنی سال ۹۷ نیز تقلیل یافته است.

ضمن اینکه از حدود نیمه‌های سال ۹۷ هم دولت سخنگو نداشت که تا حدودی به سوالاتی که از قوه مجریه مطرح می‌شود پاسخ گوید.

در ادامه جداول نشست‌های خبری و گفت‌وگوهای روحانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را مشاهده می‌کنید.

ruhanineshastt.jpg

جدول نشست‌های خبری و گفت‌وگوهای تلویزیونی رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم تاکنون:

ruhanineshastt1.jpg

علی ربیعی، سخنگوی دولت در ۵ تیرماه در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این‌همه اتفاق در کشور، روحانی نشست مطبوعاتی نمی‌گذارد، گفت: آقای دکتر روحانی این موضوع و زمان‌بندی آن را در اختیار بنده گذاشتند و در آینده نزدیک رئیس‌جمهور مصاحبه رادیو تلویزیونی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در دولت یازدهم در طول ۴سال، ۱۲ نشست خبری برگزار کرد، اما او حالا در دولت دوازدهم که حدود ۲ سال نیز از عمر آن می‌گذرد تنها یک بار کنفرانس خبری گذاشته است.

امیدواریم رئیس‌جمهور و تیم هماهنگ‌کننده برنامه‌های او به این فاصله زمانی طولانی بین گفت‌وگوهای تلویزیونی و نشست‌های خبری توجه داشته باشند و ترتیبی اتخاذ کنند تا این عدم حضور روحانی در یک نشست خبری و پاسخ به سوالات و یا یک برنامه تلویزیونی و گفت‌وگوی مستقیم با مردم پایان یابد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها