|
کدخبر: 48090

ارزان‌ترین خانه‌های تهران در کدام منطقه است؟

بر اساس آمارهای رسمی ارزان‌ترین واحدهای مسکونی تهران در منطقه ۱۸ پایتخت واقع شده و میانگین نرخ هر مترمربع آپارتمان در این منطقه ۴.۵ میلیون تومان است.

گسترش‌نیوز : مطابق آمار رسمی در بهمن ماه امسال نرخ متوسط هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران ۴ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان بود که در مقایسه با ماه پیش از آن (دیماه ۹۷) بالغ بر ۷.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

در محله یافت‌آباد این منطقه واحد مسکونی ۸۰ متری ۲ سال ساخت به نرخ ۲۴۷ میلیون تومان یعنی هر متر مربع حدود ۳ میلیون و ۸۷ هزار تومان و آپارتمان ۷۱ متر با عمر ۳ سال در بهداشت به نرخ ۳۵۱ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان) معامله شده است. یک واحد مسکونی ۶۴ متری که ۹ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد به نرخ ۳۰۴ میلیون تومان (هر مترمبع حدود ۴ میلیون و ۷۱۹ هزار تومان) فروخته شده است.

در ولیعصر واحد مسکونی نوساز با مساحت ۶۲ متر به نرخ ۴۹۳ میلیون تومان (هر مترمربع ۷ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان) و آپارتمان ۶۵ متری نوساز در این منطقه به نرخ ۲۹۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان) خریداری شده است.

همچنین در این منطقه واحد ۱۳۰ متری ۴۲ ساله به نرخ یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها