|
کدخبر: 58102

اختصاصی گسترش‌نیوز:

کامیون یا باشگاه بدنسازی! + تصاویر

چه کسی گفته که نمی‌توان پشت فرمان نیز به بدنسازی و فعالیت‌های ورزشی پرداخت؟ برند ایتالیایی ایوکو کشنده‌ای طراحی کرده که چنین کاری را امکان‌پذیر می‌کند.

گسترش‌نیوز: با توجه به این که رانندگان کشنده‌ها و کامیون‌ها بیشتر اوقات خود را پشت فرمان می‌گذارنند فرضت مناسبی برای انجام حرکت‌های ورزشی وجود نخواهد داشت. نشستن پشت فرمان برای مدت زمان طولانی می‌تواند ضررهایی برای بدن داشته باشد و همچنین خسته‌کننده مي‌شود. ایوکو تصمیم گرفته تا با کشنده مفهومی و جدید خود که Fit Cab‌ نام دارد تمام این معادلات را تغییر دهد.

fitcab7.jpg

fitcab5.jpg

fitcab3.jpg

ایوکو می‌خواهد تغییری بنیادی در ساخت کشنده‌های خود ایجاد کند، جایی که در کابین محصولات دسترسی به تجهیزات بدنسازی به راحتی در دسترس است. داخل کابین Fit Cab تعدادی از تجهیزات لازم برای بدنسازی وجود دارد که راننده می‌تواند از آن‌ها در داخل یا خارج از کشنده استفاده کند و به فعالیت ورزشی بپردازد. این نکته را نیز باید گفت که طراحی بدنه و رنگ آمیزی این کشنده نیز به گونه‌ای انجام شده که چهره‌ای اسپرت به آن داده است.

fitcab4.jpg

fitcab6.jpg

محصول ذکر شده هنوز به مرحله تولید نرسیده است و همچنان باید آزمایش‌های مختلفی روی آن صورت پذیرد. ایوکو تصمیم دارد که این کشنده را در ۱۹ جولای امسال در نوربرگ‌رینگ آلمان به نمایش قرار دهد. در نتیجه با نمایش آن می‌تواند اطلاعات و بازخوردهای مختلفی را بگیرد تا بتواند به بهبود محصول خود کمک کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها