|
کدخبر: 47805

آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو + جزئیات

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو امروز با حضور اصحاب رسانه از آغاز جشنواره خدمات نوروزی خبر داد.

گسترش‌نیوز: در آستانه عید نوروز، گروه خودروسازی ایران‌خودرو جشنواره‌ای را به منظور امدادرسانی هر چه بهتر به مسافران آغاز کرده است. این جشنواره از تاریخ ۱۶ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت. مراسم افتتاحیه امداد نوروزی ایران‌خودرو امروز با حضور اصحاب رسانه و مدیران عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برگزار شد.

emdad1.jpg

شهریار سلطانی، معاون خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ابتدا به مدت زمان ماندن خودروها در نمایندگی‌ها چنین اشاره کرد: یکی از مواردی که در امدادرسانی به مشتریان به شدت مورد توجه قرار گرفته مبحث سرعت خدمات‌دهی است. سرعت ارائه خدمات در شرکت ایران‌خودرو از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات گوناگونی شده و در حال حاضر مدت زمان حضور یک خودرو در نمایندگی‌ها به حدود ۱.۵ روز رسیده است و تا حدودی توانستیم به هدف‌های خود دست یابیم.

وی در ادامه ذکر نکاتی در رابطه با نحوه توسعه خدمات پرداخت: در مورد توسعه خدمات توسط شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو می‌توان به مواردی نظیر طرح‌های اتوکلیک، فراامداد و امداد گلس اشاره کرد که اتوکلیک نام یک نرم‌افزار اختصاصی برای دریافت امداد توسط مشتریان است. مشتریان با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند نسبت به امدادرسانی اقدام و خدمات کاملا اصلی دریافت کنند ضمن این که امکان مشاهده محل امدادگر و زمان رسیدن و سایر موارد نیز وجود دارد. با استفاده از طرح امداد گلس نیز امکان خدمات‌دهی به مشتریانی که تنها دچار ایراد در شیشه‌های خودرو شده‌اند فراهم شده است. در طرح فراامداد نیز خودروهایی برای امدادرسانی ارسال می‌شوند که هم توانایی تعمیر در محل و هم انتقال خودرو به نمایندگی در صورت لزوم را دارند.

emdad2.jpg

سلطانی در ادامه افزود: یکی از مسائلی که در شهرهای بزرگ با آن مواجه هستیم مربوط به شیفت دوم برای نمایندگی‌ها است. با استفاده از شیفت دوم، مراجعه‌کنندگان می‌توانند خودرو را از ساعت ۴ بعد از ظهر الی ۹ شب جهت سرویس به نمایندگی‌ها ببرند و لازم به ذکر است که ۱۳ درصد از سرویس‌های امسال توسط شیفت‌های دوم انجام شده است. ذکر این نکته حائز اهمیت است که در حال حاضر شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ۳۰۸ شهر ایران نمایندگی دارد و هدف ما در سال آینده این است که بتوانیم در اکثر شهرها برای تمامی محصولات ایران‌خودرو خدمات مناسبی ارائه دهیم.

داور یاخچی یکی از مدیران ایساکو در رابطه با جزئیات امداد نوروزی برای سال ۹۸ گفت: مدت جشنواره نوروزی امداد ایران‌خودرو امسال به ۲۱ روز رسیده که نسبت به سال گذشته ۳ روز افزایش داشته است. ما برای امداد نوروزی امسال ۲۶۵ نمایندگی جهت خدمات‌دهی در نظر گرفته‌ایم و حدود ۲۰۵۰ اکیپ هماهنگ شده است. در این میان ۱۲۲ فروشگاه جهت کمک به خدمات‌دهی فعالیت می‌کنند. به طور کلی می‌توان گفت بیش از ۴ هزار نفر برای پشتیبانی امدادرسانی فعالیت انجام خواهند داد. برای امدادرسانی ۸ پایگاه ثابت نیز در محورهای هراز، فیروزکوه، قم، ساوه، قزوین، چالوس، کرج و گرمسار وجود دارد.

در ادامه سید رضا حسینی، مدیرعامل ایساکو در رابطه با فعالیت‌های اخیر شرکت نکاتی را اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی شرکت ایران‌خودرو همراه شدن با بستر فناوری اطلاعات است و بر همین اساس مجبور بودیم که بستر اطلاعاتی را فراهم کنیم و به صورت آنلاین فعالیت کنیم. سامانه هوشمند کسب و کر ایساکو برای ارائه خدمات در همین راستا برنامه‌ریزی شد و اطلاعات بدون فیلتر در اختیار نمایندگی‌ها قرار می‌گیرد. با استفاده از این سامانه ۱۰ ایراد مهم هر خودرو در هر نمایندگی شناسایی می‌شود و تمرکز روی ساخت قطعات ذکر شده صورت می‌پذیرد.

وی در پایان گفت: می‌توان اظهار کرد که در عرصه خدمات در کل کشور منحصر به فردترین سیستم را داریم. با استفاده از نرم‌افزار اتوکلیک پیوند ما با مشتریان بهبود می‌یابد و هموطنان با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند اصالت قطعات را نیز کنترل کنند و صحت مقادیر پرداختی کنترل شود. در انتها پیشنهاد می‌شود که مسافران در سفرهای نوروزی خود در هنگام بروز مشکلات، آرامش خود را به درستی حفظ کنند و از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده اقدام به درخواست برای امداد داشته باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها