|
کدخبر: 62240

اختصاصی گسترش نیوز؛

تجمع غیر قانونی در اعتراض آزمون استخدامی آلومینای ایران

تجمع اعتراض آمیز برخی افراد در روزهای شنبه و یکشنبه گذشته در پی اعلام نتایج آزمون استخدامی کارخانه آلومینای ایران(جاجرم) و جلوگیری از ورود مواد اولیه و کارکنان به داخل کارخانه، توقف یکی از خطوط تولید این کارخانه را به دنبال داشت.

گسترش نیوز - مدیرعامل کارخانه آلومینای ایران (جاجرم) تورج زارع در گفت‌وگو با خبرنگار انتهاج از تجمع غیر قانونی برخی افراد در اعتراض به نتایج آزمون استخدامی کارخانه آلومینای ایران (جاجرم) خبر داد و در ادامه افزود: آزمون استخدامی به‌صورت کاملا شفاف و توسط دانشگاه صنعتی شریف که از معتبر‌ترین و مجرب‌ترین دانشگاه‌های کشور در این زمینه است برگزار گردید.

زارع با اشاره به این که عده‌ای از معترضان حتی در آزمون شرکت نکرده بودند اما بعضی از مسئولان شهری درخواست داشتند که به کار گیری افراد معترض در برنامه شرکت آلومینا قرار گیرد، در ادامه تاکید کرد: آلومینای ایران (جاجرم) یک شرکت دولتی است و برای به کار گیری نیرو باید مجوزهای لازم را داشته باشد.

مدیرعامل کارخانه آلومینای ایران تصریح کرد: روز دوشنبه نتیجه آزمون استخدامی به صورت کاملا شفاف به همراه نمرات در سایت مربوطه منتشر شد.

وی در انتها عنوان کرد: آلومینای ایران تنها کارخانه تولید مواد اولیه تولید فلز آلومینیوم در کشور است و کار بسیار حساسی برای کشور انجام می‌دهد اما بیشتر از ظرفیت نمی‌توانیم نیرو جذب کنیم و شایسته است مردم شرایط را درک کنند و صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها