|
کدخبر: 44492

«بارز»، پیشرو در تولید تایر سبز

به زودی تولید خط تایر سبز بزرگترین رویداد در صنایع تایر برای نخستین بار در کشور توسط گروه صنعتی بارز در لاستیک بارز کردستان افتتاح می‌گردد.

گسترش‌نیوز : دکتر اخوان مدیرعامل گروه صنعتی بارز در نشستی در تشریح آخرین وضعیت گروه صنعتی بارز اظهار کرد: با پیگیری‌های زیادی موفق شدیم خط تولید تایر سبز را در صنعت تایر کشور به زودی با حضور مقامات کشوری افتتاح کنیم.

وی افزود: این رویداد مهم نخستین بار در کشور در حال اتفاق است که گروه صنعتی بارز در لاستیک بارز کردستان سهم بسیار بزرگی را در صنعت تایر کشور بر عهده دارد.

دکتر اخوان در ادامه افزود: تایر سبز؛ راهکاری مفید جهت کاهش پیامدهای زیست محیطی صنعت تولید تایر است، این رویداد مهم در کشور برای نخستین بار در حالی اتفاق می‌افتد که مدیون همت و تلاش مدیران، پرسنل و کارگران سخت کوش گروه صنعتی بارز است.

در ادامه مدیرعامل گروه صنعتی بارز گفت: بهره‌گیری از تایرهای سبز، در کنار ارتقای خواص و ویژگی‌های مهندسی محصول نهایی، سبب کاهش چشمگیر مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی ناشی از مصرف سوخت و پسماند حاصل از تایرهای مستعمل خواهد شد، که امروزه بهبود مستمر در عرصة صنعت تولید لاستیک با آمیزه‌های جدید شیمیایی و طراحی براساس روش‌های روزآمد مهندسی سبب شده است روزبه‌روز تایرهایی بادوام‌تر، با عملکردی بهتر در شرایط متنوع آب‌و‌هوایی تولید روانه بازار شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها