|
کدخبر: 43518

برگزاری همایش و نمایشگاه تخصصی اکتشاف مواد معدنی

دور دوم همایش و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی با حضور شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، صاحبان صنایع معدنی داخلی و بین‌المللی برگزار می شود.

گسترش نیوز: همایش و نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی با نگرش ویژه بر توسعه پایدار ۸ تا ۱۰ بهمن‌ماه ۹۷ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

banernamayesgah459.jpg

دور دوم همایش و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی با حضور شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، صاحبان صنایع معدنی داخلی و بین‌المللی و همکاری سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، خانه معدن ایران، شرکت زرآزما، سازمان نقشه‌برداری، انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی ایران، انجمن سنگ ایران، برگزاری همایش و نمایشگاه تخصصی اکتشاف مواد معدنی در تهران ایران و شرکت رستاک پادویژن برگزار می‌شود.

ازجمله مهم‌ترین محور‌های این همایش و نمایشگاه کتشاف و توسعه پایدار، قانون معادن و دستورالعمل‌های اکتشافی، روش‌های تأمین منابع مالی اکتشاف، استارتاپ معدنی، مدیریت در اکتشاف، آموزش در اکتشاف، ژئوفیزیک و کاربرد آن در اکتشاف، روش‌های ژئوشیمی و زمین‌شناسی اقتصادی در اکتشاف، حفاری‌های اکتشافی، مدل‌سازی، ارزیابی و تصمیم‌گیری در اکتشاف عنوان شده است.

دومین همایش و نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی IRAN GMEX با نگرش ویژه بر توسعه پایدار ۸ تا ۱۰ بهمن‌ماه ۹۷ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها