|
کدخبر: 293587

جزئیات برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

دوازدهمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس (INOTEX۲۰۲۳) هم‌زمان با اولین دوره نمایشگاه تامین مالی نوآوری و فناوری (FINOTEX۲۰۲۳) در روزهای ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

نمایشگاه جزئیات برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

دوازدهمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس (INOTEX۲۰۲۳) هم‌زمان با اولین دوره نمایشگاه تامین مالی نوآوری و فناوری (FINOTEX۲۰۲۳)، با هدف افزایش مشارکت بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داخلی و خارجی، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و نیز شبکه‌سازی بین آن‌ها، در روزهای ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

طی ۱۱ دوره برگزاری این رویداد، مجموعا بیش از ۲۵۰۰ شرکت و استارتاپ ایرانی و خارجی به عنوان غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور داشته و بیش از ۱۵۰.۰۰۰ نفر نیز از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و برگزاری دوازدهمین دوره این رویداد (اینوتکس ۲۰۲۳) در ناحیه نوآوری پردیس، بخشی از برنامه‌طولانی‌مدت دبیرخانه اینوتکس برای گسترش دامنه تاثیرگذاری این رویداد در سطح منطقه و نیز تبدیل شدن شهر پردیس به هاب شرکت‌های فناور و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از ۴۵۰ مشارکت‌کننده از زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و صنایع بزرگ به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بیش از ۱۰۰.۰۰۰ نفر بازدیدکننده حضوری و آنلاین می‌پردازند.

اینوتکس صرفا یک نمایشگاه نیست؛ بلکه هر ساله به منظور توسعه مشارکت و همکاری‌های فناورانه، تشویق جوانان به کارآفرینی و نیز فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نوآورانه، رویدادها و بخش‌های جانبی متعددی در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود که پتانسیل محتوایی بسیار خوبی را برای عموم جامعه در بر دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

INOTEX Pitch: رقابت استارتاپ‌ها در ۵ شهر مختلف در حضور سرمایه‌گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران و رقابت فینال همزمان با نمایشگاه؛

     کافه‌سرمایه اینوتکس: فرصتی ویژه برای صاحبین شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذاران؛

     جشنواره FINOTEX: جشنواره تقدیر از تاثیرگذارترین نهادهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه

    ایستگاه آینده ایوتکس (Nextation): گفتگو درخصوص تاثیرات جدیدترین فناور‌ها همچون هوش مصنوعی و . . . بر روی آینده زندگی انسان‌ها و کسب‌و‌کارها

    استیج اینوتکس: برگزاری سخنرانی‌های الهام‌بخش، پنل‌های داغ، ارائه داستان‌های شکست و موفقیت استارتاپ‌ها با حضور افراد تاثیرگذار اکوسیستم نوآوری کشور

     فروم حکمرانی: گفتگو درخصوص قوانین و سیاست‌های تاثیرگذار در زیست‌بوم نوآوری وفناوری کشور اعم از بررسی تاثیرات فیلترینگ بر کسب و کارها، قانون جهش تولید دانش‌بنیان، قوانین مرتبط با مهاجرت نخبگان و … .

    رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه (Reverse Pitch): معرفی نیازهای فناوری صنایع تجهیزات پزشکی، نفت، لوازم خانگی، مواد غذایی و قوه مقننه

مشارکت در نمایشگاه اینوتکس محدود به حیطه ی فناوری خاصی نیست بلکه مهم محصولات و خدمات نوآورانه مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها