|
کدخبر: 34765

اپلیکیشن «ایدرو همراه» رونمایی شد

اپلیکیشن «ایدرو همراه» در دفتر فناوری اطلاعات سازمان طراحی شده و قابلیت نصب بر روی سیستم‌های عامل مختلف (اندروید، ‌ای او اس) گوشی‌های تلفن همراه کارکنان را دارد.

گسترش‌نیوز: همزمان با پنجاه و یکمین سالگرد ایدرو با حضور منصور معظمی معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل این سازمان از اپلیکیشن «ایدرو همراه» رونمایی شد.

idrohamrah.jpg

ایدرو نخستین سازمان در حوزه صنعت، ‌معدن و تجارت است که با طراحی این نرم‌افزار فضای فعالیت کاری روزانه کارکنان خود را بر روی گوشی‌های تلفن همراه و با قابلیت انجام امور در خارج از سازمان هوشمندسازی و فراهم کرده است.

اپلیکیشن «ایدرو همراه» در دفتر فناوری اطلاعات سازمان طراحی شده و قابلیت نصب بر روی سیستم‌های عامل مختلف (اندروید.‌ای او اس) گوشی‌های تلفن همراه کارکنان را دارد.

با استفاده از این نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه امکانات کاربردی و نرم‌افزار سازمانی رایانه‌های محیط کار به گوشی‌های کارکنان انتقال می‌یابد.

منصور معظمی در مراسم رونمایی از این نرم‌افزار بر ضرورت بهره بردن از مزیت‌های فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی برای هوشمندسازی و افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های سازمانی تاکید کرد.

معاون وزیر صمت در این نشست سرعت تحولات حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را بسیار بالا دانست و بر همین اساس نیاز به روزآمدسازی دانش و مهارت مدیران و کارشناسان برای بهره‌جویی از این قابلیت‌ها را یک نیاز جدی در سازمان‌های رو به توسعه برشمرد.

وی همچنین دقت و مراقبت‌های سامانه‌های امنیتی این نرم‌افزارها را بخش اساسی دیگر این فرآیند برشمرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها