|
کدخبر: 54864

در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی مطرح شد؛

رحمانی: جلوگیری از ارزبری سیاست اصلی وزارتخانه است

وزیر صمت از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی بازدید کرد.

گسترش‌نیوز : رضا رحمانی در بازدید از از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی با بیان اینکه کشور در حوزه ساخت واگن به میزان بسیار زیادی به خودکفائی رسیده است، اظهار کرد: حتی در بعضی از کشورهای پیشرفته نیز برخی از قطعات واگن‌ها از کشورهای دیگر وارد می‌شود و تماما در کشور موردنظر ساخته نمی‌شود.

rahmaninamayeshgahreyli.jpg

وی همچنین با اشاره به شعار امسال و نامگذاری آن از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی گفت: حمایت از تولیدات داخلی همواره در دستور کار و جزو رئوس کاری وزارت خانه صمت قرار داشته است و برهمین اساس نیز اعلام کرده‌ایم از فعالیت تمامی شرکت‌هایی که در حوزه ساخت محصولات داخلی که مشابه خارجی داشته باشند و یا در زمره فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرند، حمایت می‌کنیم.

وزیر صمت ادامه داد: جلوگیری از ارزبری با حمایت از تولیدکنندگان داخلی در راس سیاست‌های این وزارت خانه قرار دارد و ما نیز بر آن تاکید می‌کنیم.

وی با تقدیر از محصولات و تولیدات ارائه شده در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی خاطرنشان کرد: برخی از محصولات نمایش داده شده در این نمایشگاه قابلیت رقابت با محصولات کشورهای صاحب نام این حوزه را دارند که من در همینجا اعلام می‌کنم که وزارت صمت با حمایت از تولیدکنندگان این محصولات، شعار امسال که بر تقدیر از تولید محصولات ایرانی تاکید می‌کند را ارج می‌نهد.

وزیر صمت همچنین در انتها با رد شایعه استعفایش گفت: همانطور که سخنگوی دولت اعلام کرده است، استعفایم شایعه‌ای بیش نبود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها