|
کدخبر: 43925

میزبانی پاریس از «Who’s Next»

اینجا «مد» تغییر می‌کند

پاریس این روزها میزبان مهم‌ترین رویداد مد و پوشاک سال است.

گسترش نیوز: درحال‌حاضر هزاران نفر به‌طور رسمی و غیررسمی در این صنعت فعالیت دارند و به همین دلیل مد فصل‌به‌فصل، روزبه‌روز و حتی لحظه‌به‌لحظه در حال تغییر است.

Whos-Next-Paris-July-2013-1.jpg

شهرهای زیادی به‌عنوان مهد مد جهان شناخته می‌شوند؛ شهرهایی که فهرست آنها از هنگ‌کنگ در شرق آسیا تا نیویورک در امریکا ادامه دارد. با این حال، در میان تمام این شهرها پاریس از گذشته تاکنون پیشگام صنعت مد است. پاریس سالانه میزبان رویدادهای مهمی مانند نمایشگاه مد و پوشاک می‌شود و در مدت ۴ روز مسیر مد و پوشاک فصل را تغییر می‌دهد. اهمیت این رویداد به اندازه‌ای است که سالانه بازدیدکنندگان از یکصد کشور جهان برای مشاهده آنچه در این نمایشگاه می‌گذرد، به پاریس می‌روند.

پاریس سال جدید میلادی را با میزبانی از رویداد غواصی آغاز کرد و در ادامه قصد دارد میزبان یک رویداد مهم و پرطرفدار شود. این شهر از جمعه ۲۸ دی‌ به مدت ۴ روز میزبان نمایشگاه مد و پوشاک می‌شود که مهم‌ترین رویداد مد اروپا به‌شمار می‌آید. نمایشگاه مد و پوشاک پاریس (Who's Next) از ۲۵ سال گذشته تاکنون به شکل سالانه برگزار می‌شود و در هر دوره برپایی پذیرای ۵۰ هزار بازدیدکننده و ۸۰۰ تولیدکننده بین‌المللی پوشاک از یکصد کشور جهان است.

اینجا مد فصل تغییر می‌کند مهم‌ترین نکته درباره نمایشگاه ۴روزه مد و پوشاک پاریس آن است که به لطف حضور همه برندها، مد فصل بعد در این رویداد تعیین می‌شود. به همین دلیل طرفداران دنیای مد و پوشاک برای حضور در آن اشتیاق زیادی از خود نشان می‌دهند.

WhosNextParisStand.jpg

یکی از اهداف این نمایشگاه تجاری، کمک به افراد حرفه‌ای برای درک پیشرفت‌های نوین این صنعت، از طریق اجلاس‌ها و خدمات تخصصی خرده‌فروشی اختصاصی برای خریداران است. هرسال در نمایشگاه مد و پوشاک پاریس، برندهای پوشاک در ۵ حوزه شهرت، اختصاصی، مد روز، شهری و استودیو گردهم جمع می‌شوند. شهرت: بیش از یک دهه است که بخش شهرت در نمایشگاه مد و پوشاک پاریس میزبان مجموعه‌ای از استعدادهای جوان و همچنین طراحان لباس زنانه است. سالانه حدود ۲۰۰ نشان تجاری در این بخش حضور می‌یابند. اختصاصی: در این بخش مجموعه‌ای از برندهای معروف و نوآورانه بین‌المللی زنانه با ظرفیت تجاری بسیار ارائه می‌شود. در این بخش نیز ۲۰۰ برند حضور می‌یابند. مد روز: حدود ۱۰۰ برند در این بخش محصولات موجود با نرخ مناسب از برندهای مد پوشاک زنانه را به نمایش می‌گذارند. شهری: در بخش شهری حدود ۱۰۰ برند ترکیبی از برندهای پوشاک زنانه و مردانه از پوشاک جین و لباس‌های مناسب روزمره را ارائه می‌دهند. استودیو: در این بخش ۲۰۰ برند مجموعه‌ای از پوشاک روزمره زنانه را به علاقه‌مندان نشان می‌دهند. باوجود آنکه نمایشگاه مد و پوشاک پاریس از جذابیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار است اما آنچه این رویداد را برای بازدیدکنندگان جذاب‌تر می‌کند، برنامه‌های جانبی آن مانند نمایش تازه‌های مد و زیورآلات است.

به‌طورمعمول در برنامه‌هایی مانند نمایش تازه‌های مد، طراحان لباس با طراحی‌های هوشمندانه و منحصربه‌فرد خود سعی می‌کنند پیامی را به مخاطبان برسانند. پیام‌هایی که گاهی حاوی هشدار درباره سبک زندگی مردم، لزوم توجه به حیوانات یا وضعیت آب در جهان است.

بخش زیورآلات نیز یکی دیگر از رویدادهای جانبی و جذاب نمایشگاه مد و پوشاک پاریس به‌شمار می‌آید. در این بخش هرسال برندهای مختلف لوازم جانبی پوشاک و زیورآلات که به داشتن مجموعه‌ای انحصاری شهرت دارد، برندها و طراحان جواهرات، انواع کفش، مصنوعات چرمی و زیورآلات را به نمایش می‌گذارند. زیورآلات و محصولاتی که در این بخش به نمایش درمی‌آیند، باید ۳ ویژگی نوآوری، سبک و اصالت را داشته باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها