|
کدخبر: 43431

پایتخت به پیشواز دومین رویداد «سوخت» می‌رود

دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته، ۲ تا ۵ اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد.

گسترش نیوز: علی محتشم امیری مدیر اجرایی دومین نمایشگاه سوخت کشور با اعلام این خبر،گفت: توزیع، سرمایه گذاری، خدمات، تجهیزات و صنایع وابسته را از جمله مهمترین زیربخش های نمایشگاه امسال اعلام شده است.

sokht-nama-poster1.jpg

به گفته وی، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی در صنعت سوخت، معرفی توانمندی های تولیدکنندگان داخلی، تعامل بهتر میان تولیدکنندگان این محصولات با بازار، تجهیز و توسعه صنعت جایگاه داری در راستای افزایش رضایت مشتری، بالابردن سطح ایمنی در این حوزه و استفاده از جدیدترین امکانات تولید شده و تشویق به سرمایه گذاری در صنعت جایگاه داری و صنایع وابسته از جمله مهمترین اهداف دومین نمایشگاه جایگاه های سوخت می باشد.

محتشم امیری همچنین شناسایی پتانسیل های موجود در حوزه جایگاه های سوخت، تجهیزات و خدمات وابسته و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود و ایجاد زمینه های بهره وری، اشتغال زایی و کارآفرینی را از دیگر اهداف اصلی دومین نمایشگاه جایگاه های سوخت دانست. براساس این گزارش، "نمایشگاه تخصصی بین المللی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته" با حمایت و همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور و توسط شرکت نمایشگاهی میلاد نور برگزار خواهد شد. علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایشگاه می توانند به نشانی اینترنتی www.miladfair.com مراجعه و یا با شماره تلفن های ۸۸۶۵۶۱۲۵-۸۸۶۵۶۱۵۷ -۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

sokht-nama-poster.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها