|
کدخبر: 41964

با رونمایی از پوستر جشنواره دوم؛

نام‌نویسی جشنواره پوسترها آغاز شد + جزئیات

تکمیل فرم ثبت نام و اعلام نام پدید آورندگان آثار در دوره دوم الزامی است.

گسترش‌نیوز - از دوم تا پنجم اسفند ۱۳۹۷ سری دوم جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی برگزار خواهد شد. این رویداد تنها جشنواره فرهنگی مرتبط با صنعت نمایشگاهی در کشور است که به همت موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت کلید خورده و میزبانی از شرکت های برگزارکننده در همه استان‌ها را بر عهده گرفته است.

poster2019.jpg

برگزارکنندگان محترم نمایشگاه‌های بین‌المللی و ملی می‌توانند پوسترهای مربوط به رویدادهای منتخب خود که از ۱ فروردین ۹۷ تا پایان اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شده یا می‌شوند را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. امسال شرایط حضور برای برگزارکنندگان رویدادهای اختصاصی نیز فراهم شده است.

-فایل های ارسالی باید در فرمت های tiff‌یا jpg بوده و کیفیت آنهاها نیز باید حتما بیشتر از ۳۰۰ dpi‌ باشد.

- هزینه ورودی، برای هر پوستر، ۳ میلیون ریال است که شامل ثبت‌نام در بخش مسابقه، درج پوستر در کتاب و نمایش آن در گالری جشنواره (غرفه صمت در نمایشگاه صنعت نمایشگاهی) می‌شود.

- تکمیل فرم ثبت‌نام جهت حضور در نمایشگاه الزامی است.

- درج نام پدیدآورنده پوستر برای مشارکت در جشنواره الزامی است.

-آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ بهمن ماه خواهد بود.

دبیرخانه جشنواره:

تهران - خیابان قائم‌مقام فراهانی - بالاتر از مطهری - کوچه آزادگان - پلاک ۲۶ - موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت تلفن: ۸۸۱۰۵۲۰۹ فکس: ۸۸۷۱۳۷۳۰ ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس مستقیم با دبیر جشنواره: ۰۹۱۹۰۶۷۲۷۱۳ - میلاد محمدی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها