|
کدخبر: 41329

نگاهی به تقویم نمایشگاهی این هفته

۳ بهانه برای سفر دوبی و ابوظبی

تقویم رویدادهای نمایشگاهی جهان مانند همیشه روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد. این هفته آسیایی‌ها بیشتر از امریکایی‌ها و اروپایی‌ها از خود فعالیت نمایشگاهی نشان داده‌اند.

گسترش نیوز: براساس آنچه در تقویم نمایشگاهی جهان آمده از نیمه‌های هفته جاری تا پایان هفته،۳ رویداد در امارات متحده عربی، برپا می‌شود. برای اطلاع از آنچه در این رویدادها می‌گذرد، با ما همراه باشید.

Dubai-skyline.jpg

سیال به سبک عربی نمایشگاه مواد غذایی ابوظبی که امسال نهمین دوره برپایی خود را پشت سر می‌گذارد، از دوشنبه ۱۹ آذر آغاز به‌کار کرده و تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ آذر در شهر ابوظبی میزبان علاقه‌مندان است. نمایشگاه مواد غذایی ابوظبی که با نام سیال خاورمیانه شناخته می‌شود، مهم‌ترین نمایشگاه مواد غذایی خاورمیانه به‌شمار می‌آید. این نمایشگاه همچنان رو به رشد است و جایگاه خود را به‌عنوان رویدادی با رشد سریع درحوزه غذا، نوشیدنی و هتلداری در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا (منطقه مِنا) تثبیت می‌کند. نمایشگاه مواد غذایی ابوظبی جایگاهی عالی برای منبع‌یابی محصولات و خدمات مواد غذایی، نوشیدنی و هتلداری در محیطی قابل اعتماد در سطح تجاری است.

گروه کالایی حاضر در این رویداد عبارتند از: نانوایی و شیرینی پزی، تجهیزات نانوایی و شیرینی‌پزی، محصولات کنسروی قنادی، محصولات گوشتی فرآوری شده، محصولات لبنی، تخم‌مرغ، مواد اولیه غذا، تجهیزات فرآوری مواد غذایی، تجهیزات هتلداری و خدمات غذایی، غذاهای منجمد، میوه و سبزیجات، غذاهای ویژه و عالی، خواربار، محصولات بهداشتی و مکمل‌های غذایی، گوشت قرمز، گوشت ماکیان، گوشت شکار، نوشیدنی‌های غیرالکلی، محصولات آلی، محصولات رفاهی و غذاهای آماده، خدمات و تجهیزات خرده فروشی و غذاهای دریایی.

نمایشگاه مواد غذایی ابوظبی یا سیال خاورمیانه، جزو سه‌گانه‌های سیال به‌شمار می‌آید و مشابه آن در شهرهای پاریس و شانگهای برپا می‌شود.

هوانوردی درآسمان دوبی نمایشگاه صنعت حمل و نقل هوایی دوبی(MEBAA) نیز مانند سیال ابوظبی از ۱۹ تا ۲۱ آذر در امارات متحده عربی برپا می‌شود. در این رویداد منحصر به فرد، آخرین دستاوردهای صنعت هوانوردی از جمله هواپیماهای تجاری جدید به نمایش درمی‌آید. در این نمایشگاه شرکت‌های زیادی از سراسر جهان مشارکت می‌کنند و فرصت خوبی برای توسعه تجارت درحوزه حمل و نقل هوایی است.

HAVAII4.jpg

نمایشگاه صنعت حمل و نقل هوایی دوبی با همکاری انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی خاورمیانه برگزار می‌شود و شرکت‌های معتبر جهانی مانند دوره‌های قبلی در آن شرکت می‌کنند. در این رویداد ۴۶۰ غرفه‌دار از ۴۸ کشور جهان به همراه ۳۰۰ رسانه بین‌المللی حضور دارند. در طول ۳روز برپایی این رویداد بیش از ۱۰هزار نفر برای بازدید از نمایشگاه صنعت حمل و نقل هوایی دوبی به این شهر می‌آیند.

این نمایشگاه در منطقه خاورمیانه اهمیتی زیادی دارد چراکه این منطقه از مناطق حساس و مهم جهان است و در جهان به عنوان منطقه‌ای استراتژیک شناخته می‌شود. در حال حاضر حدود ۲۶درصد از ناوگان هواپیمایی تجاری در خاورمیانه در امارات متحده عربی واقع شده است و این کشور تلاش می‌کند با برپایی چنین رویدادهایی سهم خود را به ۳۰درصد یا بیشتر افزایش دهد. به‌ویژه آنکه در چند سال گذشته میزان رشد تجارت حمل و نقل هوایی خاورمیانه ٦٨درصد افزایش یافته که رقمی بسیارقابل توجه برای فعالان و کارشناسان این صنعت است.

یک نمایش چینی در دوبی! نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی دوبی از ۲۰ تا ۲۲ آذر در شهر دوبی کشور امارات متحده عربی برپا است. رویداد محصولات و کالاهای چینی دوبی نمایشگاهی مطرح در سطح جهانی است که با حضور ۱۵۰۰غرفه‌دار به نمایش کالاهای چینی ‌می‌پردازد. در این نمایشگاه بین الملی منسوجات، پوشاک، مبلمان، لوازم‌خانگی، مصالح ساختمانی، هدایا و روشنایی ارائه می‌شود. این نمایشگاه همه ساله به‌طور گردشی در شهرهایی مانند سائو پائولو، استانبول، دوبی، ژوهانسبورگ، بمبئی، قاهره، عمان و آلماتی برگزار می‌شود.

مهم‌ترین فایده حضور در این رویداد حضور در بزرگ‌ترین نمایشگاه منابع چین خاورمیانه و امکان خرید بدون‌واسطه است. هر سال بیش از ۱۰ هزار بازدیدکننده آسیایی و افریقایی از این رویداد بازدید می‌کنند. گروه‌های کالایی حاضر در این رویداد عبارتند از: انواع پارچه، مبلمان، لوازم‌خانگی، مصالح ساختمانی، پوشاک، هدایا و لوازم روشنایی.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها