|
کدخبر: 49065

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در گفت‌و گو با گسترش‌نیوز خبر داد؛

حضور بیش از ۳۱۳ شرکت جهانی در Finex2019

فلاح گفت: انجمن بین‌المللی روابط عمومی به درخواست برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه پاسخ مثبت دادند و در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

گسترش‌نیوز: ‌ ‌Finex۲۰۱۹ از جمله مهمترین نمایشگاه‌های بین‌المللی است که در حوزه بورس، بانک و بیمه در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در گفت‌و گو با گسترش‌نیوز اظهار کرد: تا کنون ۳۱۳ شرکت فعال جهانی تا این لحظه در Finex2019 شرکت کرده‌‌اند که در مجموع ۱۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع فضای مفید به شرکت‌ها اختصاص یافته است.

علاوه‌ این ۳۱۳ شرکت، استارتاپ‌‌ها نیز در این نمایشگاه حضور دارند و در مجموعه‌ای در قالب فین استارز حضور پیدا می‌کنند تا کنون در حدود ۵۰ استارتاپ اعلام حضور کرده‌‌اند به محض تکمیل آمار، تعداد شرکت‌‌کننده‌‌های استارتاپی را نیز رسانه‌‌ای می‌‌کنیم.

وی افزود: در فین استارز صاحبان استارتاپ‌‌ها، شتاب‌‌دهنده‌‌ها، فرشتگان سرمایه‌‌گذار، ‌صندوق‌های سرمایه‌‌گذاری جسورانه و فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور فرصت خواهند داشت تا در فضایی تعاملی به شبکه‌‌سازی‌، معرفی و فرصت‌‌آفرینی بپردازند.

وی ادامه گفت: از کشور‌‌های بلغارستان، اتریش، عمان، انگلستان، سوریه، روسیه و آلمان شرکت‌ها و سرمایه‌‌گذرانی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور پیدا خواهند کرد.

فلاح از جمله مهم‌ترین رخدادهای این نمایشگاه را حضور انجمن بین‌‌‌المللی روابط عمومی عنوان کرد و گفت: انجمن بین‌المللی روابط عمومی به درخواست برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه پاسخ مثبت دادند و در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

فرهنگ‌سازی بازار سرمایه، نقش اصلی فاینکس

وی افزود: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بزرگترین محفل اقتصادی ایران است که بازار پول، بازار بیمه و بازار سرمایه را به هم متصل می‌کند و قطعا این نمایشگاه یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که ما در مجموعه شرکت اطلاع سانی و خدمات بورس و سازمان بورس عهده دار هستیم.

falahborss.jpg

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: از آنجا که سه عامل مهم و حائز اهمیت مالی در فاینکس ۲۰۱۹ حضور دارند، طبیعتا هر بخش از اقتصاد کشور که در پی تامین مالی باشد، باید از یکی از این مسیرهای سه گانه بانک، بورس و بیمه عبور و ارتباطات ویژه‌‌ای با این اضلاع برقرار کند.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس همچنین عنوان کرد: از جمله مهم‌ترین رویدادهایFinex۲۰۱۹ برپایی تالار فرهنگ، غرفه کودک، مسابقه فین‌تک دانش‌آموزی، مسابقه بورس‌کاپ، برنامه انگیزشی ICMTALK، انعقاد تفاهمنامه‌ها، برپایی همایش‌های جانبی و رویدادهای بین‌المللی است. همچنین طی روزهای برگزاری نمایشگاه، یک بازی در تلفن‌های هوشمند اجرا می‌شود، تا ضمن ارتقاء سطح دانش بازدیدکنندگان، از طریق اهدای جوایز ارزنده انگیزه بیشتری برای توجه به حوزه بورس، بانک و بیمه ایجاد شود.

فلاح سپس به نقش مهم این نمایشگاه تخصصی بر فرهنگ‌‌سازی در بازار سرمایه اشاره و خاطر نشان کرد: نمایشگاه توانسته است طی ۱۱ دوره برگزاری تاثیرات زیادی بر فرهنگ سرمایه‌گذاری کشور داشته باشد؛ ضمن اینکه این رویداد در راستای شناساندن بخش‌های مختلف اقتصادی به همدیگر موفق عمل کرده است.

وی افزود: بزرگترین نشست فعالان اقتصادی در ابتدای سال ۹۸ با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه شروع می‌شود و ما امیدواریم همچون سالیان گذشته مورد استقبال قرار گیرد و مردم، سهامداران، سرمایه گذاران، سپرده‌گذاران و بیمه‌گذاران دراین Finex۲۰۱۹ حاضر شوند تا دستاوردهای جدید در حوزه‌های بورس، بانک و بیمه به آنها معرفی شود.

namayeshgahbors342.jpg

گفتنی است روزنامه صمت و سایت خبری گسترش‌نیوز به عنوان حامی رسانه ای این رویداد مهم بین‌المللی، انتشار دهنده اخبار حوزه بورس، بانک و بیمه خواهند بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها