|
کدخبر: 36860

دلار ۷ هزار تومانی ‌برای زائران اربعین

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه قیمت ویزا قریب ۴۱ دلار است گفت: با توافقاتی که با بانک مرکزی شده است با دلار بازار تعادلی قریب ۷ هزار تومان به زائران داده می‌شود.

arbaeen.jpg

گسترش نیوز: حسین ذوالفقاری بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد اربعین استان کرمان با بیان اینکه ساختاری به لحاظ گستردگی، تعاملات، همکاری، مخاطبین و... مانند پیاده‌روی اربعین از گذشته تا حال نداشته‌ایم اظهارکرد: سال گذشته قریب ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر اربعین داشتیم.

وی با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌ها لازم برای این ایام آماده شود بیان کرد: تسهیل در رفت و آمد زائران و کاهش هزینه‌ها را باید در این ایام داشته باشیم. دشمن قصد‌ آن‌ را دارند تا شکوه مراسم اربعین را کاهش دهند. نرخ ویزا قریب ۴۱ دلار است و با توافقاتی که با بانک مرکزی شده ‌با دلار بازار تعادلی قریب ۷ هزار تومان به زائران داده می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه در سال ۹۵ قریب ۵۰ درصد این اشکالات برطرف شد و در سال ۹۶ نیز کاهش اشکالات را داشتیم افزود: قصد داریم در امسال این مشکلات را به صفر برسانیم. براساس توافقاتی که انجام شده است پلیس+۱۰ به همراه انجام امور گذرنامه همزمان‌ کارهای ویزا را نیز انجام دهد تا فرد معطل نشود. تمام افرادی ‌که غیرمجاز به عراق رفته بودند حداقل ۶ ماه زندانی داشتند گفت: به‌دنبال این هستیم در عراق فعالیت‌های ماندگار انجام دهیم و هرسال به‌دنبال ساخت زیر‌ساخت برای بناکردن موکب نباشیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها