|
کدخبر: 44489

پیگیری «گسترش‌نیوز» از حادثه مترو سعدی؛

مجروح حادثه مترو در بیمارستان جان داد

عصر دیروز در ایستگاه مترو سعدی حادثه‌ای رخ داد که موجب مصدوم شدن ۲ تن از شهروندان شد. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. بر اساس شنیده های خبرنگار ما امروز یکی از مصدومان این حادثه فوت شد.

گسترش‌نیوز: سرعت حمل‌ونقل مترو موجب می‌شود روزانه بیش از دو میلیون نفر از شهروندان با این وسیله تردد کنند. این وسیله تردد همگانی آن چنان که ما فکر می‌کنیم، امن نیست.

metro1.jpg

عصر دیروز در ایستگاه مترو سعدی حادثه‌ای رخ داد که موجب مصدوم شدن ۲ تن از شهروندان شد. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. بر اساس شنیده‌های خبرنگار ما امروز یکی از مصدومان این حادثه فوت شد.

یکی از ماموران حفاظت مترو شهید بهشتی در ارتباط با جزییات این حادثه به گسترش‌نیوز گفت: دیروز جوانی ۲۷ ساله که مواد مخدر مصرف کرده بود از حریم ریلی عبور کرد. در این هنگام یکی از شهروندان بدون درنگ برای نجات آن شخص به داخل ریل رفت که ناگهان قطار با هر دو برخورد کرد.جوان ۳۲ ساله در تلاش برای نجات این فرد، خود نیز از ناحیه دست دچار حادثه شد و دستش قطع می‌شود. جوان ۲۷ ساله از کمر به پایین دچار مصدومیت شد.

برای نجات اقدامات به سرعت انجام شد و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. درهای قطار به مدت یک ساعت در مترو سعدی بسته ماند تا به حال مصدومان رسیدگی و به بیمارستان منتقل شوند. امروز موضوع را پیگیری کردم متوجه شدم جوان ۲۷ ساله فوت کرده است.

وی افزود: شرایط سختی حاکم بود تمام خطوط درگیر بودند، تمام مسافران در قطار حبس شده‌ بودند. مردم در تمام ایستگاه‌های خط یک در ترافیک مانده‌بودند و ما کاری از دستمان برنمی‌آمد.

یکی از شاهدان عینی حادثه مترو سعدی در گفت‌وگو با «گسترش‌نیوز» بیان‌کرد: قطار در مترو خط قرمز به سمت سعدی در حرکت بود و مانند همیشه جمعیت بسیاری به دلیل پیک ترافیک مترو در واگن بودند. در حدود ساعت ۱۷:۳۵ با صدای مهیبی قطار ایستاد و بیش از یک ساعت ما در داخل واگن حبس بودیم. شرایط وحشتناکی حاکم بود فشار جمعیت ازیک‌طرف و سکون برای مدت بیش از یک ساعت شرایط طاقت‌فرسایی را ایجاد کرده بود. در بین مسافران کودک و کهن‌سال نیز حضور داشتند. ما در واگن یک بودیم و شاهد رسیدگی از نزدیک بودیم. رسیدگی به مصدومان و انتقال آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق افتاد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها