|
کدخبر: 86539

کلیه مراکز آموزشی اراک یک هفته تعطیل شد

رئیس علوم پزشکی اراک گفت: براساس تصمیم اخذ شده در جلسه پدافند زیستی استان کلیه مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته تعطیل شد تا بتوانیم سرعت انتشار ویروس را کنترل کنیم.

گسترش‌نیوز: محمد جمالیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز سه مورد مشکوک جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده که باید آزمایشات قطعی آنها انجام شود افزود: به محض اینکه پاسخ تست تاییدی دریافت شود به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

tatili.jpg

وی از مردم خواست ضمن حفظ آرامش رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند و افزود: خوشبختانه بیمارانی که در مورد کرونا تحت درمان هستند روند درمانی رو به بهبودی را طی می‌کنند و جای نگرانی در این خصوص نیست.

جمالیان همچنین از مردم خواست که اطلاعات رسمی را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند و افزود: کلیه مراکز سرپایی اراک اعم از کلینیک‌های ولیعصر، کوثر و امام رضا(ع) ویزیت عفونی را انجام می‌دهند و مردم می‌توانند برای ویزیت به این مراکز مراجعه کنند و اگر به بستری نیاز داشته باشند از همان مراکز جهت بستری راهنمایی می‌شوند.

وی اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم که از حضور در اماکن پر ازدحام خودداری کرده و از حضور در مهمانی هایی که به صورت دسته جمعی برگزار می‌شود بکاهند تا از این طریق بتوانیم از انتشار ویروس جلوگیری کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها