|
کدخبر: 62413

نگاه فرزندخواندگی دولت به آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم معرفی وزیری توانمند در سمت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: دولت به آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک فرزندخوانده نگاه می‌کند.

گسترش‌نیوز: جبار کوچکی نژاد با اشاره به رو به اتمام بودن زمان دولت برای معرفی وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: دولت موظف است تا ۱۵ شهریور وزیر آموزش‌وپرورش را معرفی کند اگرنه، سرپرست دیگری نمی‌تواند چنین مسؤولیتی را بر عهده بگیرد، مگر اینکه خود رئیس‌جمهور سرپرستی این وزارتخانه را بر عهده بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت آقای روحانی بدترین دولت بعد از انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بوده است، گفت: نگاه دولت به آموزش‌وپرورش نگاه ضعیفی بوده و وزرایی که انتخاب‌شده‌اند اصولاً ضعیف‌اند و وعده‌های داده شده به فرهنگیان تحقق‌نیافته است لذا این موضوعات نگرانی‌هایی را برای فرهنگیان به وجود آورده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضع قوانین و تبصره‌های بودجه‌ای مجلس و همچنین تأمین منابع بیان کرد: با وجود اینکه مجلس با وضع قوانین و تبصره‌های بودجه‌ای اقداماتی انجام داده اما آموزش‌وپرورش قدرت گرفتن همین منابع را نیز از دولت ندارد ازاین‌رو، دولت به‌شدت به آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک فرزندخوانده نگاه می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم معرفی وزیری توانمند در سمت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: اگر دولت دوازدهم وزیر ضعیفی را به مجلس معرفی کند یقیناً با مقاومت نمایندگان و رأی عدم اعتماد به او مواجه می‌شود.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر انتخاب وزیر آموزش‌وپرورش از بین افراد توانمند و زبده همین وزارتخانه افزود: امیدواریم که وزیر توانمندی به وزارت خانه آموزش‌وپرورش معرفی شود تا وزیر منتخب جبران مافات کرده و در دو سال باقی‌مانده دولت دوازدهم، نگاه جدی به آموزش‌وپرورش داشته باشد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها