|
کدخبر: 313363

بازنشستگی/فرهنگیان/آموزش و پرورش

جزییات جدید از پرداخت حقوق فرهنگیان تازه بازنشسته شده

مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات برقراری و پرداخت حقوق شاغلان تازه بازنشسته شده وزارت آموزش و پرورش از مهر ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

آموزشی جزییات جدید از پرداخت حقوق فرهنگیان تازه بازنشسته شده

رضا مسلمی با بیان اینکه از مهرماه امسال ۶۵هزار و ۴۰۰ نفر از شاغلان وزارت آموزش و پرورش، بازنشسته شده یا در آستانه بازنشستگی قرار گرفته‌اند، گفت: تا امروز (شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲) برای تعداد ۵۳هزار و ۴۰۰ نفر از شاغلین فرهنگی که بازنشسته شده‌اند، با توجه به ارسال مدارک و مستندات لازم از سوی دستگاه اجرایی محل اشتغال، حکم بازنشستگی قطعی صادر شده است.

مسلمی افزود: از این تعداد که حکم بازنشستگی برای آن‌ها صادر شده، ۳۰هزار و ۵۹۶ نفر در «مهرماه» حقوق بازنشستگی خود را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین گفت: تعداد ۲۱هزار نفر نیز که تا پیش از محاسبه حقوق‌ها حکم بازنشستگی آن‌ها جاری شده از این ماه (آبان)، همراه با سایر بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: تعداد محدودی از بازنشستگان هستند که حکم بازنشستگی برای آن‌ها صادر شده، اما به دلیل اینکه تاریخ صدور حکم آن‌ها پس از موعد محاسبه حقوق آبان ماه بوده است، از آذرماه حقوق بازنشستگی را به همراه معوقات دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این افراد نگران حقوق ماه‌های قبل خود نباشند، چراکه حقوق بازنشستگی از تاریخ بازنشستگی محاسبه و پرداخت خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مسلمی تصریح کرد: درحال حاضر ۱۲هزار پرونده نیز به دلیل نقص مدارک یا ارسال نشدن مستندات لازم از سوی دستگاه‌های آموزش و پروش محل خدمت، باز بوده و همچنان درحال رسیدگی و رفع نقص است که به محض تکمیل مدارک یا ارسال آن از سوی دستگاه مربوطه، حکم بازنشستگی این افراد نیز صادر و حقوق آنان برقرار خواهد شد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها