|
کدخبر: 49906

کنفرانس جوان خلاق به کارش پایان داد

کنفرانس ملی، منطقه‌ای جوان خلاق - ایران پیشرو با محوریت کارآفرینی و ترویج روحیه کارآفرینی، موفقیت و ایجاد انگیزه بین جوانان منطقه شرق کشور شامل استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد از ۲۶ فروردین ماه جاری در بیرجند آغاز شد و ۲۹ فروردین خاتمه یافت.

گسترش نیوز: این کنفرانس که از ۲۶ فروردین ماه آغاز شده بود طی ۵ پنل آموزشی کارآفرینی و موفقیت به آموزش جوانان استان‌های شرق کشور پرداخت.

konfransjavann.jpg

اساتید به نام کشور نظیر دکتر پویا ودایع، دکتر آرین اکبری و دکتر ایلیا ایمانی به منظور آموزش‌های خلاقیت و کارآفرینی برای جوانان استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد طی ۳ روز به آموزش پرداخته و در سمینار اختتامیه که در سالن اجلاس ۱۲۰۰ نفره دانشگاه پیام نور برگزار شد به جمع بندی موارد ارائه شده پرداختند.

در این مراسم امیر حسین آل اسحاق، مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان، مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی، علی ناصری فرماندار شهرستان بیرجند و مسئولان استانی حضور داشتند که در نهایت از ۵ نفر از کارافرینان برتر استان و نفرات برگزیده کنفرانس تقدیر به عمل آمد.

آل اسحاق، مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از برگزار‌کنندگان این کنفرانس گفت: در سفر به خراسان جنوبی با توانمندی هایی مواجه شدم که نظرم را نسبت به این استان کاملا تغییر داد و مطمئنا در آینده نه چندان دور این تغییر نگاه و وجود این استعداد‌های ارزشمند باعث بروز اتفاقات خوشایندی در تخصیص اعتبار به بخش جوانان خراسان جنوبی خواهد شد.

مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در استان خراسان جنوبی با توجه به تعامل و همکار بسیار سازنده مجموعه استانداری و مدیران استانی و نیز نگاه ویژه همه فرمانداران، در شهرستان‌های استان اقدامات بسیار قابل توجهی صورت گرفته که برگزاری این کنفرانس ملی منطقه‌ای چهار روزه، با حضور اساتید برجسته و حضور ۵ استان شرقی کشور در آغاز سال ۱۳۹۸ و همزمان با هفته جوان، می‌توان از جمله مهم‌ترین اقدامات در این حوزه برشمرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها