|
کدخبر: 166866

بهترین شروع پرسپولیس در آسیا ثبت شد

پرسپولیس با کسب ۶ امتیاز از دو بازی اول لیگ قهرمانان آسیا، بهترین عملکرد را طی چند فصل اخیر داشته است

ورزش بهترین شروع پرسپولیس در آسیا ثبت شد

پرسپولیس با دو پیروزی پیاپی مقابل دو تیم عربی بهترین نتیجه خود را در دو بازی ابتدایی طی چند فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است.

نگاهی به ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا و نتایجی که پرسپولیس در این رقابت‌ها گرفته نشان می‌دهد پرسپولیس با کسب ۶ امتیاز از دو بازی اخیر عملکرد فوق العاده‌ای داشته و یحیی گل محمدی کاملا موفق عمل کرده است؛ حتی نتایجی بهتر از تیم‌های برانکو و کالدرون.

نگاهی به لیگ قهرمانان آسیا طی چند فصل اخیر نشان می‌دهد کسب ۶ امتیاز از دو مسابقه، بعد از سال ۲۰۱۵، بهترین عملکرد پرسپولیس تا پایان هفته دوم ادوار لیگ قهرمانان آسیاست.

پرسپولیس در فصل ۲۰۱۵ در دو بازی ابتدایی خود لخویا و بنیادکار را شکست داد و در فصل ۲۰۱۷ سرخ پوشان مقابل الهلال به تساوی یک بر یک رسیدند و مقابل الریان قطر با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند. در فصل ۲۰۱۶ هم سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند.

پرسپولیس در فصل ۲۰۱۸ با نسف قرشی و السد بازی کرد. پرسپولیس مقابل نسف قارشی با ۳ گل به پیروزی رسید اما در بازی دوم مقابل السد با ۳ گل شکست خورد. سرخ‌ها در فصل ۲۰۱۹ در هفته اول با نتیجه یک بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان به تساوی رسیدند و در بازی دوم مقابل السد با یک گل شکست خوردند.

پرسپولیس در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانست در دو بازی اول ۶ امتیاز بگیرد چرا که در بازی اول مقابل الدحیل با دو گل شکست خورد و در بازی دوم مقابل الشارجه به تساوی دو بر دو رسید.

همین نتایج نشان می‌دهد پرسپولیس با یحیی گل محمدی طی چند سال اخیر و از سال ۲۰۱۵ به این طرف، بهترین عملکرد را به لحاظ امتیازی داشته است.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها