|
کدخبر: 187809

پایان کار دلار در این کشور

در پی سیاست‌های دلارزدایی، روسیه این بار دلار را در قرارداد نظامی نظامی با کشورهای دیگر حذف کرد.

اقتصاد پایان کار دلار در این کشور

براساس قراردادهای دفاعی، روسیه مبادله دلار را در قراردادهای نظامی با کشورهای دیگر کاملاً حذف کرده و به صفر رسانده است.

الکساندر میخایلف رئیس شرکت رازبرن اسپورت اعلام کرد؛ بیشتر قراردادهای شرکت در امسال با روبل روسیه و یا با ارز ملی کشور مقابل بسته شده است و سهم دلار در قراردادهای نظامی شرکت با دیگر کشورها تقریباً به صفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد که روسیه به طور داوطلبانه دلار را از پرداخت‌های خود حذف کرده و پول صادرات نظامی خود را به دلار دریافت نمی‌کند و طی چند سال گذشته که سالانه ۱۵ میلیارد دلار در سال پول صادرات نظامی خود را به دلار دریافت می‌کرد، تقریباً به صفر رسانده است.

براساس این گزارش این اقدام روسیه کشورهای دیگر را به سیاست دلارزدایی تشویق کرده است و در داخل روسیه هم برنامه‌های اقتصادی به سمت حذف دلار پیش رفته است به طوری که بانک مرکزی این کشور و نیز صندوق ثروت ملی اخیراً دلار امریکا را از مبادلات خود حذف کرده‌اند.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    درود وسلام خداوند بر جناب پوتین که مرگ ب ر آمریکا را درعمل وباحذف دلار فریاد زد،و لی در کشور دوگانه ما چهل سال درخیابان ها مرگ برامریکا میگیم ولی اصل اقتصاد ما بر دلار امریکا بنا شده.پرستش دلارشیطان بزر گ یعنی فروپاشی اقتصاد ایران،مرگ ونفیرین خداوند برمسئولینی که اقتصاد ایران را برد لار امریکا بنا نهادندوپول ایران را بی ار زش ونابود کردند واکنون هم مشغول همین خیا نت هستند.

  • ناشناس ارسالی در

    مسولین خائن که نفت ایران را درقبال دریاف ت دلار امریکا می فروشند باید محاکمه واعد ام شوند.فروش نفت ایران وفقط باید درقبال دریافت پول ملی وپول خودمان باشد خریداران نفت از پول ما استقبال میکنند.واین باعث میشه پول ملی ارزش پیدا کنه وتورم فروکش ک نه،چون علت اصلی تورم درایران برپا بودن ا قتصاد ایران بر دلار امریکا ست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها